Vinn en Baghera bil fra sprell.no – Vinneren er trukket!

VINNEREN ER TRUKKET, SE VINNER NEDERST I INNLEGGET!
 
Jeg er snart to 3-tall år men kommer alltid til å være et veldig stort barn. Bursdag og jul til ungene er himmelen med nye leker og ting og utforske både for barn og ikke minst pappaen. Nytt garasjeanlegg settes opp i rekordfart og det er spennende og morsomt for 3 1/2 åringen i ca 5 minutt mens jeg plutselig oppdager at jeg ligger langflat  på gulvet å lager bil-lyder så disney hadde blitt imponert helt alene. Guttungen var borte. Og dette skjer ofte:)
pappaselfie
 
Det er en stor fordel å være pappa og samtidig ha barn nå til dags. Grunnen, man kan leke med alle de utrolige lekene som fins der ute nå. Det kan ikke ha vært så mange og så kule leker før i tida når jeg var barn, nå kryr det.  Morsomme, spennende og lærerrike leker fins det masse av både for de aller minste, mellomste og de litt eldre også pappaene. Idebanken har inngått et samarbeid med fantastiske sprell.no. Himmel og paradis i ett for en leken pappa som meg.
Sprell_logo_svarthvit_2012
 
 
For å sette igang samarbeidet med sprell, er vi så heldige å få  kjøre vi igang en konkurranse der en heldig vinner får en valgfri Baghera bil ifra sprell.no. Sjekk så kule!

 

VI ØNSKER Å GRATULERE

Pål Kværnerud
Du har vunnet en rosa Classic med pedaler.

Send oss adressen din på epost [email protected] så sender vi bilen.
Tusen takk for fantastisk deltagelse. Er supermoro å arrangere konkurranser for dere!!

756 kommentarer

Siste innlegg