Vinn overnatting for 2+2 på Barnas Hotell Sarpsborg!

Konkurransen er avsluttet, vinneren finner du i bunn av innlegget.

 
 
Norges morsomste hotell ligger i Sarpsborg!
Helger og hver dag i alle ferier er det barn, og barnefamilier som står i fokus.
I vinterferien 2014 forvandles hele hotellet til en western verden. Hvor alle er indianere og cowboy.
Fra kl 18.30 til 21.30 er det masse gøy for barna. Ansiktsmaling, man synger og danser med Piccolo.
Hotellets maskot og barnas store helt.
QR_sarpsborg_superland_07
I tilknyttning til hotellet er det et eget 2000 kvm stort badeland  med mye vått og gøy.
badeland
Og et superland med MASSE spennende aktiviteter, minigolf, klatrevegg, labyring for de minste,
maskindans, ballbinge er bare noe av alt du kan oppleve der.
QR_sarpsborg_superland_09
Hotellet har en komplett pakke til barnefamilier, med familievennlige rom, egen barnebuffe til frokost og middag og mye spennende som skjer for barna. Quality Hotel  & Resort Sarpsborg tilbyr rett og slett en pakke med kvalitetstid for familien, hvor dere kan kose dere sammen og nyte opplevelser med de minste som skiller seg ut ifra hverdagen.
Vi feirer vår eldstefrøkens syvårsdag og i den forbindelse får vi gleden av å sende en familie på overnatting på dette herlige hotellet. Inkl i pakken er er overnatting, frokost, tilgang til badeland og superland.
Hvordan delta?
1. Trykk liker under innlegget.
2. Legg igjen en kommentar på hvorfor du ønsker å vinne.

Vinneren er kåret.

Gratulere til Lisa som ønsker å ha med seg Oliver 5 år og Selma 2 år
 
 
 

267 kommentarer
    1. Hadde vært godt med et avbrekk i hverdagen! og gjort noe annet! 🙂

    2. Håper vår familie vinner 🙂
      Hadde vært helt topp til mine jenter som elsker å bade ♥
      ♣♧♣★

    3. Hadde vært kjempe deilig og tatt med mine to små jenter og min mann på ett deilig avbrekk fra hverdagen 🙂 🙂

    4. Dette hadde vært et fantastisk avbrekk i fra hverdagen for både mamma og begge barna 🙂

    5. Siden jeg og ungene ikke har vært på ferie på noen år så hadde det vært gøy og vinne en tur med de,
      siden pengene ikke strekker til å gjøre det 🙂
      Derfor håper jeg å vinne 🙂

    6. Vi har ikke hatt mulighet til å ha reist på ferie med veslegutten vår enda og dette hadde vært en perfekt førstegangs ferie for den lille familien vår 🙂

    7. Ønsker gjerne å glede min sønn på 3 år med en slik tur. Han ble storebror for 7 mnd siden. Det har tatt tid for han å bli vant med dette. Nå fortjener han å dra på tur med mamma alene, og få 100% oppmerksomhet. Han elsker å bade.

    8. Skulle gjerne gitt dette oppholdet som bursdagsgave til min datter som fyller år 10. februar, slik at hun kunne ta med seg familien sin på dette oppholdet 🙂

    9. Det hadde vært kjempe kos å vinni en tur til vinterferien så kunne vi kost masse med bare go jenta våres før lillebror kommer tilverden å hun må dele på mamma å pappa. Da sku vi kost oss noe voldsomt 😀

    10. Hadde vært veldig moro med en kvalitetstur med familien før mannen skal operere brokk;) kan ikke løfte på minst 4uker etterpå;)

    11. Junior elsker badeland og siden vi ikke var på noen sommerferie, hadde det vært helt fantastisk med en opplevelsesrik vinterferie i stedet! 🙂

    12. Hadde vært super kjekt med en avkobling som en ellers ikke har råd til, som lærlingplass alene mamma. Guttungen fylle 6år i slutten av februar og det hadde vært fint å kunne gi en opplevelse utenom det vanlige i gave

    13. Tja, hvorfor jeg ønsker å vinne? Jeg vinner jo aldri noe, men man må jo delta for å i det hele tatt ha noe sjans, så hvorfor ikke.
      Har ikke hatt noe familietid på leeenge, og nå som vi akkurat har fått et lite barn til som er 2 uker i dag, blir det ikke noe familietid heller på lenge igjen. Hvertfall ikke i noe annet enn hverdagen, som går i ett. Samtidig er det vanskelig å skulle få storebror på 4 år til å få nok tid med mammen sin, og det hadde vært en fin gave å få for å ha litt mamma og storebror tid også. Så kan vi gjøre overgangen lettere for han også 😀

    14. Det hadde Vært ett fantastisk avbrekk i hverdagen vår ♥ vi trenger litt kvalitetstid som familie 😀

    15. Hadde vert godt å komt bort fra snø og kulde her oppe i nord og vent nesen sørover for en helg 🙂 Familietid 🙂

    16. Tenk så moro det hadde vært for oss alle 4;) En overnatting med barna i 100% fokus 😉

    17. Hadde vært fantastisk for vår familie; i 7åringens og veslas første vinterferie! Vi hadde kost oss glugg! Alle elsker å bade og leke- og bare det å få en tur bort!!

    18. Dette må kalles kvalitetstid! Foreldre som leker med barna sine, er til stede og skaper felles opplevelser. Vi ønsker gjerne å være en del av dette!

    19. Gutta her i huset elsker å være i fysisk aktivitet både til lands og vanns. Dessuten synes de det er stor stas å kunne reise på hotell. Hadde nok blitt veldig glad for en slik overraskelse.

    20. Med et ganske slitsomt halvår bak oss, hadde det vært deilig med en liten helg med familien:)

    21. Dette såg hærrlig ut.har en sønn på snart 4 år som ælske å plaske i vann 😉 å d gjør vi vosne og 😉 krysser fingre og tær for at d blir oss

    22. Hadde vært helt supert å få glede gutta mine med dette. Har en på snart 3 år og en på 1,5 år, så det har vært noen hektiske år. Mannen jobber så hardt for oss hele tiden,så dette hadde vært et veldig kjærkomment avbrekk i hverdagen de vi hadde hatt tid til hverandre en hel helg.

    23. Hadde vært helt supert å vinne opphold på et kjente flott hotell, og i samme slengen benyttet sjansen til å få besøkt venner i nærheten

    24. Hadde vært morsomt å vinne for å få et avbrekk sammen hele familien. Med en mann som jobber mye, og to små barn blir det ikke så mye tid og råd til sånne ting ellers i året. Håper vi vinner:)

    25. Har et hektisk år bak oss med flere lange sykehusopphold på lillebror. Så det hadde vært gøy å overraske gutta(3 og 1, 5år) med dette! 😀

    26. Det hadde vært midt i blinken for våre to små som elsker å bade! Har hatt lyst til å ta med meg familien dit lenge!

    27. Det hadde vært så utrolig deilig! Vi er skjeldent noen plass, og jeg syntes vi fortjener en slik ferie jeg! Mannen er “alltid” på jobb, dette hadde vært en fin måte å få litt kvalitetstid alle sammen! Veska er 17 måndag nå, og storesøster er 7 år… 🙂

    28. Dette ser utrolig gøy og koselig ut. Hadde vært et perfekt avbrekk for familien vår. Vi krysser fingrene

    29. For toåringen min hadde dette vært helt toppers!! Han elsker å bade og elsker slike store mascot’er, men det er sjeldent vi har råd til slike utskeielser.

    30. Det hadde vært fantastisk å ta med sønnen min på første ferieopphold! 2013 var ikke vårt lykke år, og vi måtte tilbringe mye tid på sykehuset og hjemme. Ikke vært hos dere, men det ser fantastisk ut 🙂

    31. Satt pris på en bestemor tur med barnebarna ,det har jeg lyst til 🙂 2på 3år og en på 15år.Kvalitetstid 🙂

    32. Hadde vøri ett trivli avbrekk i hverdagen. Med 5 barn er det ikke lett å finne en plass der det er noe spennende for ælle aldre 🙂

    33. Ja takk, hadde vært supert med 2 badeglade jenter som gjerne vil bade, leke og klattre 🙂

    34. Hadde vært supert å overraske familien med dette, spesielt mine 2 små som elsker å bade:)

    35. Vi har hørt såååå masse fint om dette hotellet, og er veldig nysgjerrig på hvordan det ser ut. Vi har 2 små barn på 5 og 1,5 år,så dette må jo være midt i blinken; ) krysser fingre og tær!!!!

    36. Hadde vært helt topp med en sånn tur for min familie 🙂 Hun på snart 6 år hadde nok kost seg masse der og hun minste på 8 måneder hadde fått glede av det hun også 🙂

    37. Syns jeg og min datter på 2 år fortjener og vinne en tur hit, sånn at vi koble av fra en stressende hverdag.

    38. Hadde vært stor stas å ta med familien på en herlig ferie på barns premisser 😀
      Har en skikkelig badenymfe til sønn 🙂

    39. For en familie på fire med veldig aktive barn, og ganske så dårlig råd hadde det vært så gøy med en hotellferie 🙂

    40. En deilig hotellavkobling hadde passet utmerket både for oss voksne og de 2 smågutta våre på 2,5 år og 5 mnd 🙂

    41. vi er familie på 6..hadde vert supert å tatt med di to elste på 6 og 10 på noe som dette!:)

    42. Dette ville ha vært en eksellent mulighet for meg å friske opp Østfolddialekten jeg aldri fikk. Ille bra om det kunne gjøras i sånna flotte omgivelser.

    43. Vi har ei jente på 6 år som det siste året har hatt to store ønsker. Det ene er å dra tilbake til Rhodos for å bade. Det andre er å dra til “badeland der man kan skli på den store sklia, og så spille golf og klatre der etterpå for set har vi aldri gjort” 🙂 Gjett om det hadde vært gøy å oppfylle den drømmen da 🙂

    44. Stå opp til ferdig frokost og badeland!? Vi er tre stk som ihvertfall hadde satt pris på det:)

    45. Vår eldste jente er sønderknust fordi vi desverre nettopp måtte avbestille vår ferie til Lanzarote, nå i februar. Gleden var så stor da vi bestillte 2 uker på splash hotell, men sorgen enda større da vi måtte avbestille 🙁 Desverre må man ta slike fornuftige avgjørelser når regniger kommer uventet og lommeboken desverre var for tynn. Mammahjertet er knust 🙁 Hadde vært supert å kunne gi en gledelig nyhet! Hilsen mamma til to prinsesser!

    46. Hei.
      Dette ville vært til stor glede for både våre 2 gutter og oss.
      Et avbrekk hadde gjort godt. Ingen planer er lagt for vinterferien og dette fristet VELDIG!
      Tenk å kunne ha overrasket guttene våre på 7 og 9 med dette 🙂 Krysser fingrene for at vi har litt flax…

    47. Det hadde vært helt supert for oss som har litt dårlig råd for tiden. Barna hadde elsket det!

    48. Dette hørtes ut som akkurat noe vi kan trenge nå. Her har unga mast veldig på badeland etter vi var på et lite badeland i Danmark i fjor sommer og dette hadde vært det perfekte avbrekket for oss nå. Hverdagen blir alt for travel og litt ekstra kvalitetstid er gull verdt. Håper vi blir de heldige 🙂

    49. Det hadde vært utrolig morsomt å ta med badenymfene mine på 4 1/2 & 1/12 både i badeland og lekeland.

    50. Har rett og slett lyst å overraske min mann og mine kjære barn som alltid stiller opp for meg og for hverandre i en travel hverdag ❤️

    51. Heisann!
      Dette hadde vært helt topp!! Vi har ikke råd til å reise på sommerferie i år dessverre, og tror jentene og mannen hadde blitt hoppende glad å vunnet dette!
      Lov å håpe! Ha en fin helg!
      Mvh Nina

    52. Jeg ønsker å vinne dette til familien av mine lille Guddatra som er bare så vakker unge 🙂

    53. Jeg ønsker å vinne dette til familien av min lille Guddatra, hun er bare så vakker unge :)!

    54. Ønsker meg en tur for gutta mine og meg siden vi ikke har råd til noe som helst annet enn takrestaurering i år. Jeg studerer og mannen jobber det han kan men det er fortsatt ikke nok til noe ekstra. Gutta mine elsker å bade!

    55. Mye sykdom har desverre gått utover det sosiale i familen. Dette hadde vært det perfekte oppholdet for min familie. Lenge siden nå

    56. Mine to jenter på 2 og 5 år elsker å bade i badeland. Også hadde det vært flott med et avbrekk i hverdagen.

    57. For en fantastisk premie:-) Jeg ønsker å vinne for min families skyld. Sykdom og lite overskudd har preget familien i snart 2 år, og jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet. Økonomien tilsier ikke at vi kan ta sånne turer heller, så hadde vært så hyggelig å vinne! Krysser finga!!

    58. Vi har dessverre ikke hatt mulighet til å dra på badeferie med ungene våre på 4 og 6 siden de var bittesmå. Det hadde vært en drøm for kronisk syk mor, en fantatisk, men sliten far og to herlige småtroll å fått til dette nå 🙂 Vi krysser det vi har av fingre og tær!

    59. Dette hadde vært en super gave til både mann og bar her i huset. Minstemann holder på å lære å svømme så dette hadde vært midt i blinken for oss.

    60. Et avbrekk med familietid og ikke minst kvalitetstid hadde vært supert i en hektisk hverdag!

    61. Vi har vært hos dere en gang før, men da ble sønnen vår syk og orket ikke å bade noe særlig, så det var litt nedtur for oss alle. Men vi likte oss veldig godt hos dere og har veldig lyst til å prøve igjen.

    62. Hei.
      Det hadde vært flott å vinne en så fin premie for hele familien.
      kos, moro og tid sammen:-)

    63. Som alenemamma er det ikke alltid så lett å få endene til å møtes….og ferie er ofte en ting som kommer i bakerste rekke. Hadde vært supert med et avbrekk i hverdagen :))

    64. Perfekt tur for en gutt som bytter på å ville bli cowboy eller astronaut 🙂

    65. Vi ønsker å vinne fordi det hadde vært kjempe koselig tur for datteren vår. Og for vår del et lite avbrekk fra jobb og ordentlig koselig familietid:-)

    66. Det ville vært en utrolig stor opplevelse, som vi aldri har hatt råd til.

    67. For en fantastisk bursdagsgave det hadde vært- kvalitetstid med familien utenfor husets fire vegger

    68. Datteren min på 3 år elsker å bare, men syntes det begynner å blir trist at jeg ikke har råd til å ta hun med lenger enn til den samme gamle svømmehallen hver gang, hadde vært veldig gøy å kunne overasket hun med dette 🙂

    69. Har ingen planer for vinterferien, og har aldri vært i sarpsborg. Min mann er utenlandsk og jeg prøver å vise han Norge bit for bit!

    70. Oliver 5 år og Selma 2 år har sprekeste oldemor på 70 år i sarpsborg, og desverre har vi kun vært hos de en gang pga av overnattings plass.. (men de er masse hos oss). Deilig avbrekk i hverdagen for barn og foreldre:)

    71. I en hektisk hverdag med to små barn og mor som er student blir april-juni måned hektisk for oss. Hadde vørt veldig deilig å kunne ta med familien på tur etter eksamen var ferdig for å kunne bruke all min tid på de :)!

    72. Mellomgutten må ligge på sykehus i vinterferien pga operasjon. Ikke det at vi hadde hatt råd til en tur uansett, men da kunne jeg overrasket de med en tur seinere i år. Her er barna 12, 10 og 1 år.

    73. Jaaa, hadde vært perfekt nå, etter en slitsom stund med oppussig og slit. Dette fortjener unga nå, som har vært flinke under prosessen. :-):-)

    74. Ja takk, vi er to alenemødre m stramt budsjett som hadde ønsket å overraske vår badeglade barn med et slikt luxuriøst hotellopphold, tusen takk for muligheten;)

    75. Vi vil gjerne vinne fordi vi ELSKER å bade! Å har hørt at i Sarpsborg er det heeelt fantastisk 🙂

    76. Det sier seg jo selv utifra bildene hvorfor nettopp vi har lyst til å vinne…med to barn på 5 og 6 som elsker å bade, og deres mor og mormor som også elsker å bade…og hvis vi vinner vil barna snakke om sitt fantastiske opphold til alle andre barn de møter som igjen vil mase på sine foreldre om å få lov til å reise til barnehotellet…som vil føre til at hundretalls av familier fra innlandet kommer strømmende i løpet av vårhalvvåret….WIN WIN???

    77. Ååå dette høres utrolig deilig og avslappende ut. Denne sommeren vil ikke vi få råd til ferie siden hun mor suderer og pengene ikke strekker til. Er sjelden vi har tid og råd til å hoppe på slike turer som midt i en vinterferie. Hadde vi vunnet dette skulle jeg gledelig tatt fri fra skolen og kun kost meg med mine 2 små som hadde elsket dette som de badenymfene de er. **Krysser vireklig fingrer og tær**

    78. Hadde vært gøy å glede barna med, 13 og 3 år og de har aldri vært på vinterferie før 🙂 Og da vi ikke står på ski, passer det godt å bade 😉

    79. For en fantastisk ting det hadde vert og vinne!! Hvorfor jeg vil vinne? Ikke for min del, men for mine 2 gutter sin del. En ting er at de elsker å bade og kooose seg. Og de liker veldig godt familietid. Ikke ofte vi får gjort slike turer og utflukter sammen. har dårlig råd, og derfor sjeldent vi kan gjøre noe stort utenfor heimen. Å det hadde blitt jubel stor om vi hadde vunnet!! 🙂

    80. Har ikke vært på ferie med sønnen min før, så dette hadde vært midt i blinken for oss 🙂 krysser fingrene! :-))

    81. det hadde vært supert med et avbrekk i en ellers så travel hverdagen. Et avbrekk hvor vi kan være sammen, skape felles opplevelser og nye minner. 😀

    82. Det hadde vært herlig med et lite avbrekk fra en hverdag med jobb, skole og storoppussing. Jenta vår elsker å reise bort, og med badeland blir det jo en “mini-syden-tur” 😉 Vi hadde blitt veldig glade om vi vant dette oppholdet! 🙂 Mvh Nina K.

    83. Vi er en familie på 4.Dette oppholdet hadde vært midt i blinken for oss.Holder på med husbygging nå så det hadde vært utrolig godt med et lite avbrekk.Krysser fingrene 🙂

    84. Helmax! Tommel opp for det beste hotellet i verden, faste “kunder” en gang i året vi ♡ Sarpsborg er best 😉

    85. Trenger et lite avbrekk nå, så dette hadde vært midt i blinkenn 😉 Vi har to barn på 5 år og 1,5 år, som eeeeelsker bading 😉

    86. Ååå, det hadde vært topp! Vi pleier å dra på fjellet i vinterferien, men på grunn av en veldig sliten bil tar vi ikke sjansen på å kjøre så langt i år. Hotellopphold på barnas hotell hadde vært midt i blinken som en erstatning!!

    87. Hadde vært fantastisk å kunne overrasket barna med dette, da haddet det blitt jubel i heimen for både små og store og vi kunne sett fram til skikkelig familie kvalitets tid sammen og en opplevelse sammen <3

    88. Jeg ønsker virkelig å vinne så jeg kan gjøre noe koselig med han , jeg har han ikke så ofte så vil veldig gjerne vinne så vi kan gjøre noe koselig sammen.Han elsker å bade. 🙂

    89. DET hadde vært kjekt det! I vår familie er det 4 barn. En pappa, en mamma og to små trollunger på 3 og 5 år. 😉 Vi er alle like hyper, og trenger en plass hvor vi kan boltre oss og få ut litt energi!

    90. Vi hadde satt veldig pris å få vinne et opphold på dette hotellet! 🙂 Vi har akkurat blitt en familie på 4. Den nye storebror synes ikke det var like stas at lillebror meldte sin ankomst. Og lurer fælt på når han skal returnere til der lillebror kom fra!:)
      Hadde vært kos å fått gitt han en opplevelse på et barnehotell bort fra fokus på lillebror, våkne netter og ødelagte leke stunder fordi lillebror krever sitt:)

    91. Det hadde vært helt supert med en helg som vi kan slappe av og kose oss sammen. Og en kjempe flott bursdagsoverraskelse til minsta som blir 3 år nå i februar.

    92. Ønsker en slik helg for min lille familie på 3, som er min samboer, meg og vår herlige sønn på 2,5 år.
      Hadde rett og slett bare vært deilig med en liten avkobling og bare oss tre sammen.

    93. Vi har to barn som elsker å bade, også er vi to voksne som er like glad i og bade.

    94. Vi hadde blitt jublende glade om vi fikk rømme litt fra hverdagen og ut i vann og i cowboykostyme! Velg oss! 😀

    95. Kjenner flere som har vært hos dere! Hørt bare positivt! Har en sønn på 7 år som elsker å bade 🙂 hadde vært koselig med et avbrekk i en ellers travel hverdag 🙂

    96. Dette hadde vært gøy å vinne!
      Barna (4 og 7) har aldri vært på vinterferie eller hotell. Det hadde vært moro å komme i bhg/skole å ha noe gøy å fortelle om etter vinterferien.

    97. Etter noen tøffe måneder med konkurs og skader trenger familien kvalitetstid sammen!

    98. alenemor på 36 år til ei jente på 4 år. Jeg hadde blitt så inderlig glad om jeg kunne overrasket jenta mi med en mini-luksus ferie på deres hotell. Sånt har vi aldri råd til ellers. Har ei venninne med datter på samme alder, som også fortjener en overraskelse/oppmuntring, så reisefølget er allerede avklart. Da er det bare for dere å velge ut meg:) På forhånd takk;)

    99. Som alle andre har vi tre av verdens vakreste og fantastiske barn. De elsker vannet, og i en hektisk hverdag hadde det vært et supert avbrekk å kunne kose seg sammen hele familien.

    100. Hei ja tak 🙂
      Hadde rett og slett bare vært deilig og mye morro får oss tre sammen 🙂

    101. Vi har ikke plass til å ha familie på overnattingsbesøk, men bor 10 min. unna hotellet. Så om vi vant, kunne vi ha invitert familie fra England på besøk – de har fortsatt ikke møtt datteren vår som er 9 måneder gammel.

    102. Kvalitets tid.kommet seg bort i vinter ferien.få ny krefter i hverdagen.trengs abselutt her.har ikke råd til slikt i vinter.påske høst og jule feriene

    103. Vi er en familie med to barn (jente 6 mnd, gutt 4 1/2år) som er midt i en flytteprosess. Om 20 dager tar vi guttungen ut av barnehagen, bort fra alle venner og kjente, for å flytte til en annen by. Kjøp,salg, pakking og flytteforberedelser har tæret på både allerede slitne foreldre, og barn. Vi voksne har sovet på en vond sovesofa nå i snart et år, og guttungen sine leker har stått på lager i ukesvis.
      Dette oppholdet hadde sikret mor og far noen sårt tiltrengte timer søvn i en skikkelig seng!
      Og barna hadde fått et positivt avbrekk fra flyttemaset!!
      Velg oss! Vi trenger det!

    104. Ja. Hadde vært hyggelig med en tur på badeland <3 Kvalitets tid med mine 2 små er det beste som finnes. Å dette er ikke ofte man får gjort. Glade barn blir det ihvertfall for de som vinner. Så lykke til alle sammen. Vi kan jo alltid håpe 😉

    105. Hadde vert suuper deilig å fåt et avbrekk i en travel hverdag og få tid sammen som en familie! Vekk fra jobb, skole, Bhg,oppussing og slit med egen bedrift! Vi trenger en liten ferie sammen

    106. jeg håper jeg vinner fordi jeg tror barna mine hadde elsket en liten ferie på hotell. og jeg vet de virkelig ville satt pris på en tur på badeland <3

    107. Så fint å kunne vinne en slik tur. Etter å ha mistet jobben min, må økonomien fordeles på mye annet en kos og moro. Har en datter på 10 år og en sønn på 3 år og bading er noe som er midt i blinken for dem begge.
      Dette hadde VIRKELIG vært en oppmuntring i en veldig slitsom periode.

    108. Akkurat det vi hadde trengt nå. Noe å glede oss til. Min mann har akkurat kommet hjem fra sykehuset der han har ligge i to uker med hjertesvikt. Han er heldigvis bedre men det tar lang tid å komme seg. I tillegg har 1 åringen hatt skikkelig influensa. Vi er slitne og hadde virkelig trengt noe å glede oss til. Hotellet hadde vært perfekt for 5 åringen og 1 åringen

    109. Har ikke hatt en ferie på 5år. Hadde vært kos med en koselig og innholdsrik familehelg på ett flott hotell

    110. For et herlig avbrekk i hverdagen dette hadde vert!
      Den “nybakte” storesøsteren i familien hadde blitt henrykt for en tur til badeland, og over å bo på hotell!
      Lillesøster og mammaen hadde også syntes det var stas å kunne gjøre noe sammen med hele familien.

    111. Hei hei. Dette hadde vært en perfekt overaskelse for meg og samboer og de 2 prinsessene våre. Vi venter en liten prins i april så til sommeren blir vell det meste av ferien tilbrakt på hjemmebane, så en liten lufetur i februar hadde vært perfekt og tilbringe med jentene så de hadde fått en liten tur og gjort noe morsomt før lille-gutt kommer og tar mye oppmerksomhet og tid. Krysser fingre og tær for at dere vil sende oss på en tur. Mvh Line

    112. Vil vinne for mine kjæreste jeg har nemlig mine 2 jenter , som elsker å dra på tur og spesielt sove på hotell og kose oss sammen 🙂

    113. Kvalitetstid med familien er vanskelig å få til i en hektisk hverdag så det her hørtes supert ut! 😉
      Har to nydelig barn på 6 og 4 år:)

    114. Dette hadde vært en super opplevelse etter en tøff januar… Omgangsyken har herjet i heimen i tre uker, og minstemor havnet på sykehus etter et allergisk sjokk da hun fikk i seg en nøtt i barnehagen! Dette hadde vært et herlig avbrekk 🙂

    115. Jeg ønsker å vinne fordi jeg synes at min mann og ikke minst mine barn hadde fortjent dette så utrolig! Hadde vært en fantastisk ting å kunne overrasket dem med. Særlig i vinterferien når vi egentlig skulle til gran canaria men ikke fikk dette til. …

    116. Hadde vært gøy å vinne dette for barna.Som alene mor begrenser hotell opphold seg veldig..Vi hadde trengt litt tid til kos sammen

    117. Er perfekt sted å besøke med barn-alt er tilrettelagt for barnefamilier !!
      Kan virkelig anbefales!!
      Hit vil vi veeeeldig gjerne komme på besøk- og håper at vi er de heldige som blir trukket ut

    118. Det hadde vært alldeles nydelig å få prøve barnas hotell, for både små og store

    119. Jeg pleier egentlig ikke å slenge meg på disse “fortell meg hvorfor du vil vinne”-konkurransene, men denne gangen føler jeg det er forsøket verdt.
      Den 18.januar døde min mormor etter å ha kjempet mot kreften i nærmere 3 år. Dette har tatt veldig på i hjemmet, og mye har blitt nedprioritert siden vi det siste året ikke har visst hva som kunne skje og når. Jeg har hatt mye dårlig samvittighet for at jeg har vært borte fra hjemme en del den siste tiden, og at jeg ikke har vært så aktiv i hva som har foregått hjemme.
      Til daglig er jeg fulltidsstudent, og driver nå midt i oppløpet til eksamen den 5.feb på veterinærstudiet. Dette er noe som også tar mye av min oppmerksomhet i disse dager, som består av å levere i barnehagen for så å sitte å lese til lenge etter leggetid i huset. Nå ser jeg bare frem til at ting legger seg litt, og at jeg kan få en mer normal hverdag.
      Det og vunnet dette hotelloppholdet er nok akkurat hva vi som familie trenger i disse dager, hvor vi kan slappe av, ha det gøy, og finne oss selv litt igjen. Bare tanken på gleden som ville blitt vist over å få være i badeland og leke hele dagen gjør meg glad her jeg sitter. Familietid <3

    120. Da vi fikk tulla vår i sommer har vi ennå ikke fått noen ferie. Dette hadde vært midt i blinken, og gutten vår på 4,5 år hadde elsket dette:-)

    121. Vi fikk tredjemann i sommer. Med kolikk, dødsfall i nærmeste familie og barseldeprisjon er det vært hektiske dager hos oss og en etterlengtet ferie hadde gjort underverker for vår familie, med kun kvalitetstid med voksne og barn.

    122. Vi har hørt mye bra om dere, men hadde vært arti å oppleve det selv. Hadde vært et deilig avbrekk fra hverdagen for vår lille familie. 🙂

    123. Har hørt så mye bra om dere så hadde vært gøy å oppleve det 🙂 Etter den kjipe sommerferien vi hadde i fjor med 2 nære dødsfall med ett par dagers mellomrom så hadde det vært moro og overrasket jentene våre med tur hit 🙂

    124. Grunnen til at jeg hadde synes det ville vært supert å vinne:
      Jeg er høygravid og har fått streng beskjed av legen å ta det rolig. Så jeg har så dårlig samvittighet ovenfor de to guttene mine på 5 og 7 år siden jeg ikke får funnet på noe moro med dem for tiden. Jeg bor i Fredrikstad, så dette er vel den eneste ferien jeg hadde turt å reise på siden det da ikke er lange veien til sykehuset jeg tilhører, om det skulle skje noe med graviditeten. Da kunne vi virkelig koset oss og jeg hadde fått en kjempe god samvittighet ovenfor mine herlige sønner. ❤️

    125. Å det hadde vært helt supert……. har en gutt på 3 som et mye plaga av astma og falsk krypp. Har hatt to tøffe runder her nå med mye medisiner, og der vi har måtte være hjemme og inne i evigheter, og det hadde vært så kos å tatt han med på noe gøy.

    126. Hei. Jeg er en mamma som gjør alt for sønnen min på 4.5 år. Jeg har så lyst til å vinne dette for sønnen min elsker å bade. Men jeg har ikke så god råd og jobbe3 vikar der jeg kan jobb3. Hadde vært kjmpe gøy 🙂

    127. Har kjørt forbi flere ganger og alltid hatt lyst å prøve dere, men aldri fått anledning! Hadde vært mprp å vunnet så jeg kunne overraske ungene på 4 og 6 som elsker vann!!! 🙂

    128. Hadde vært helt supert å vinne!! Da kunne vi omsider kom oss bort og besøkt nevøen vår og jentene sin fetter som vi ikke har besøkt på 2,5 år 🙁

    129. Har ei jente på 4,5 år som elsker å bade! Hadde vært fantastisk og fått litt spesiell kosetid alene med henne før hun snart blir storesøster.. 🙂

    130. Pappaen har nakkeprolaps for tiden, jeg ( mamma) har ME og orker derfor lite, storebror driver m taekwondo men savner å bade og lillebror går på svømmerkurs og elsker det. Hadde vært nydelig å komme seg vekk en helg. For oss alle 4. Jeg selv blir ganske lei husets 4 vegger:) Takk

    131. Dette er et fantastisk sted for barnefamilier ! Vi skulle såå gjerne vært der, og d står som nr 1 på ønskelista til jentene båre i vinterferien 😉

    132. Vi har 4 barn og det hadde vært fantastisk å tatt de med på en vinterferie til Sarpsborg. Vi bor i Hedemark og har vinterferie i uke 9……. Barna er fra 1 til 9 år 🙂
      Vi skulle egentlig feiret oldemors 85 års dag på badeland, men så døde oldefar 🙁 og det ble aldri noe av……:(

    133. Vi drømmer om en liten pause i hverdagen. Vi er gift par på snart 30 år. Og har fire barn. Får sjelden til å gjøre noe annet enn hjemme ting med barna. Hadde vært fint med en slik tur. 🙂

    134. Både vi og barna elsker å være der. Har vært der noen ganger tidligere og reiser mer enn gjerne tilbake:)

    135. Ettersom vi ikke har råd til å dra på sånne steder, hadde det vært utrolig morsomt og kunne fortelle ungene på 4 og 6 at vi skal dit. Det hadde vært en fantastisk sen bursdagsgave til 6-åringen som hadde bursdag nå 2. Februar. Ungene elsker å bade, og leke med baller i ballrom. Tenk den gleden de hadde følt av å kunne være der.

    136. ” Mamma, jeg gleder meg så mye!!” Sier en oppspilt frøken på 3 år. “Stal vi reise nå? Jeg elsker badeland jeg”
      En premie som både frøken “elsker badeland”, lillebror, pappa og mamma hadde satt pris på.
      For en flott give away. 🙂

    137. Da hadde 4 åringen her blitt kjempe glad. Har ikke blitt så mye gøy med henne de 9 siste mnd da lillesøster tar masse tid. Også har jo storesøster bursdag snart også. Hadde vært gøy å overraske med noe gøy 🙂 Så elsker hun vann da, det gjør også lillesøster 🙂

    138. Hadde vært flott til en overarbeidet mor med familie. Hatt litt kvalitetstid med mann og barn.

    139. Hadde vært godt for meg og min datter. Jeg er alenemor 100% og jobber mye for og gi ho et godt liv. Hadde vært hyggelig og få gjort litt ekstra for ho. Skulle tatt med meg min søster og niese også ❤️ krysser fingrene

    140. Det hadde vært utrolig gøy og tatt turen fra Harstad med mann og tre barn på 2,4 og 6 år. Vi har aldri vært i Sarpsborg 🙂

    141. Har lest om dette hotellet,det er nok midt i blinken for meg og min sønn!

    142. Har veldig lyst å vinne slik at jeg og datteren min kan bli med neste gang samboeren skal på jobbmøte der borte 🙂

    143. Et opphold på Barnas Hotell har lenge stått ønskelista for små og store her. Det hadde vært en super gevinst 🙂

    144. Nå hadde jeg en formening om at jeg hadde lagt igjen en kommentar, men det var kanskje under bildet på Facebook, for jeg fant ikke meg selv her…
      Det hadde vært. Kjekt om jeg seilte på en bølge av flaks og fikk tatt bad og klatreveggen i Sarpsborg
      Kos dere der nu

    145. Er alenemamma og vil gjerne gi gutten min litt mer opplevelser og minner enn kun kjellern på kalde og mørke kvelder.

    146. Åh.. Kjempelyst til å vinne! Trenger virkelig å kose oss litt sammen!! Håper det blir oss

    147. Fordi mannen min alltid glemmer morsdagen!!tipper han har gjort det i år også;p og fordi barna mine fortjener det!!

    148. Hadde vert kjekt med ett familie opphld på hotell, noe vi aldri gjør , har nemelig 4 barn og da får vi aldri plass på ett hotell rom. kansje dere har plass til oss?

    149. Jeg har to barn som ikke har vært på ferie på to år grunnet økonomi så dette hadde jo vært helt supert for dem! Dette hotellet er veldig bra har jeg hørt 😀 Håper dere kosa dere der med bursdagsjenta!

    150. I en hektisk hverdag hadde dette vært et supert avbrekk.Med jobber og studie på mor og jobber og far som nå har bestått sitt tredje fagbrev i dag. Hadde dette vært en super måte å feire på og kose seg ekstra mye sammen med ungene…Fordi det fortjener de virkelig:)

    151. Dette er drømmen for store og små. Var inne på tanken på ferie i våres, men 40 årslag, to bursdager og konfirmasjon i huset må gå foran.

    152. Dette hadde gutta våre ELSKET! Er ikke så ofte vi er på sånt, og et avbrekk i hverdagen trenger vi alle fire. <3

    153. 2 små gutter som hadde vært i himmelen her! Hadde blitt et flott avbrekk i hverdagen!

    154. Jaaa, dette hadde vært midt i blinken for oss! 3 blei til 4 i august, og kvardagen mykje meir hektisk, hadde vært ein perfekt overraskelse for ei jente på 3 år, som tar storesøsterrollen superseriøst! 🙂

    155. Vi har ønsket oss å dra til dette hotellet lenge, men når vi står midt oppi husbygging, og det er trangt økonomisk, så blir det ikke prioritert.

    156. Jeg har aldri vært i Sarpsborg før.Jeg har lest om hotellet med det flotte badeanlegget så det ville ha vært kjempeartig å få oppleve det.Vi bruker ikke å være noen plasser i vinterferien

    157. Det hadde vært utrolig koselig å kunne vinne en slik opplevelse! Vi har dessverre veldig dårlig råd, og har ikke muligheten til å finne på slike ting ellers… Siden vi bare har en sønn, så ville vi tatt med nabogutten også! 😀

    158. Dette hadde vært no’ jeg er Mommo til 2 små,
      og sammen med min datter hadde helgen hær vært rå!
      for hverdagene sluker oss, så tenk å få litt tid
      med de man er mest glad i og gjøre seg litt flid,
      Liva hun er 6 år, og fin som ingen andre,
      Og Antongutt på 3, en stein til “fløte” kan forvandle,
      To mammaer som trenger å snakke kun de to,
      når ungene er utslitt og til kvelds har falt til ro,
      det lyder jo som himmelen, og huskes dette vil,
      jeg sier som til Nissen,- at Ja, jeg har vært snill,
      og DETTE vil jeg ønske meg, det hadde vært perfekt,
      tenk tre generasjoner som sku’ kosa seg og lekt 🙂 <3

    159. Ååå så hærlig!!! Hit vil vi ♡ det hadde vært sikklig stas, altså. Med to “vassrøtter” på 4 og 12, så tror jeg dette hadde blitt meget vellykket, tross aldersforskjellen på barna 😀 ~ tvitvi ☆

    160. Hadde vore ei super bursdagsgåve til størsteguten vår som fyller 8 år idag

    161. Jeg ønsker å vinne for meg og min datter. Vi bor alene og det hadde vært utrolig stas å kunne ta henne med på en slik opplevelse 🙂

    162. Det hadde vært deilig med et lite avbrekk fra hverdagen. Slippe å tenke på alt som skulle vært gjort hjemme, all klesvasken, gardinene som burde vært skiftet, støvet som skulle vært tørket etc. 🙂
      Alle trenger et lite avbrekk 🙂

    163. Håper å vinne fordi alle fremtidige ferier i 2014 gikk i vasken da radiator og girkasse på bilen røyk forrige uke 🙁

    164. Vi hadde sårt trengt en frihet fra hverdagen.
      Vi har bodd på krisesenter i 5 mnd og har slitt de siste 9 mnd.
      Hadde vært fantastisk godt å kunne ta med meg mine 3 barn på en slik ferie

    165. Hadde vært så utrolig deilig med en pause fra hverdagen akkurat nå

    166. Hadde satt stoor pris på et avbrekk i hverdagen. Med bryllup til sommeren blir det lite penger igjen til familietur på oss, og dette hadde tuppemor på 3 år blitt glad for også 🙂

    167. Alle har sitt å stri med, det har vi også 🙂
      Hverdagen og rutiner tar tiden fra oss, studier, hus, bil og regninger får hundrelapper til å føles som småpenger. En tur til Barnas Hotell vil gi oss ro og tid til å skape øyeblikk utenom hverdagen óg, med hjelp av dere, være skånsom for lommeboka.

    168. Ønsker veldig å ta med min familie på en koselig tur i Vinterferien

    169. Det hadde vært fantastisk å kunne glede våre to barn med hotell, god mat og ikke minst MASSE lek og gøy =) Vi krysser alt som krysses kan å håper på mye gøy på barnas hotell i Sarpsborg 🙂

    170. Hadde vært supert å reist dit med jenta vår som elsker utfordringer og å være i aktivitet 😀

    171. Siden pappaen er i huset jobber så mye, og familien får litt lite tid til hverandre, så hadde det vært supert med et slikt opphold, slik at vi bare kan tenke på familien litt og kooose oss med bading lek og gøy 🙂

    172. Hadde vært gøy å overraske gutta mine som elsker å bade med en tur til barnas hotell. 🙂

    173. Å det hadde vært så godt 🙂 kommet unna fra jobb å bare ta helg med familie kos 🙂

    174. Dette hadde vært en super overraskelse til min kjære som fyller 32 og minstepensjon som fyller 1 år nå snart:) en skikkelig familietur! Tror størstejenta på 3,5 også hadde elsket dette! Vi krysser fingrene!

    175. Hadde virkelig vært deilig å fått tatt med ungene på tur! Har fem små <3

    176. Ååå vi hadde blitt så glad så glad:)
      Midt i blinken for våres to små sjarmtroll!!

    177. Jeg er mamma til tre flotte barn på 11,8 og 2 år. Jeg kunne tenke meg å overraske dem med en flott tur til dere! Vi har det litt vanskelig om dagen, fordi mormor er svært alvorlig syk og vi er mye på besøk hos henne. Vi kunne trenge en hyggelig overraskelse i vinterferien:-)
      Ha en fin kveld!

    178. Ja takk. Høres nydelig ut med ferie, familietid, kvalitetstid med barna å bare kos og moro.

    179. Fordi vi fortjener det 🙂 Vi har ingen planer i vinterferien og dette hadde vært helt topp for småjentene våre

    180. Dette ser sååå gøy ut, har aldri hatt noe særlig vinterferie så dette hadde vært supert. Veit at alle tre godunga mine hadde storkost seg!

    181. Fordi vi fortjener det 🙂 Dette hadde badenymfen vår på 5 år satt stor pris på, vi har aldri vært hos dere og vil gjerne prøve ut stedet.

    182. Ser ut som et paradis for barn 🙂 Familie med barn på 3, 4 og 5 år trenger virkelig et avbrekk i hverdagen. Bor i kjelkeren hos svigers i påvente at en større bolig skal dukke opp. Tror de hadde blitt glad for å slippe støy en helg. Har delt på facebook 🙂

    183. Etter noen tøffe år og samlivsbrudd hadde det vært godt for meg og mine to små (2 og 6 år) å komme oss vekk litt.

    184. Flytting og oppussing alene med to små – hadde vært deilig å kunne gjort noe morsomt for de to nå, DET hadde de fortjent! 🙂 Og med oss tre på turen, hadde det vært fint å kunne gjort noe for mormor også, da hun kunne blitt med som fjerdekvinne… <3 Håpe, håpe 🙂

    185. Det hadde vært en morsom opplevelse for både store og små, og et fint avbrekk med familiekvalitetstid 🙂

    186. Dette hadde vært så fint å kunne vinne. Drømmer om å kunne gi familien en slik opplevelse. Er så utrolig sjeldent vibjan unne oss noe pga økonomi

    187. Hadde vert en drøm å få tatt men mann å våre to barn på dette. ❤️

    188. Dette hadde vært så fint å kunne vinne. Drømmer om å kunne gi familien en slik opplevelse. Er så utrolig sjeldent vibjan unne oss noe pga økonomi

    189. Vi har en gutt på 4 som eksker eventyr og vann. Har en liten i magen som kommer i juni. Hadde vært godt å tatt med familien på en liten ferie bare oss sammen før vi blir flere.:) ikke mye annet vi kan gjøre siden jeg sliter med fryktelig bekkenløsning og blir for sliten. Hadde vært godt å vært i bassenget med gullet der det også blir lettere å være meg:)

    190. hadde vært supert med et avbrekk for oss voksne og våre to barn.med et hus fra 1921, har det blitt mye oppussing og rehablitering. ikke noe morsomt for våre to gutter.

    191. Dette hadde vært helt utrolig, virkelig gjort det til en super vinterferie;)

    192. Dette hadde vært for de to småtrollene mine, cowboy en hel helg uten å bli hysjet på, da de har blitt storebrødre til enda en liten krabat. Der hadde blitt topp stemning 🙂

    193. Hadde vært en drøm for en sliten familie med 2 små ( 5 og 8 år ). Her har det meste dreid seg om renovering av hus det siste året. Et avbrekk på et slikt flott hotell hadde vært aldeles nydelig 🙂

    194. Først og fremst vil jeg glede min fantastiske sønn på fire år. Han fortjener alt det beste og sine foreldres fulle oppmerksomhet. Etter flere år med prøverørsbehandlinger, hadde vi alle hatt godt av en pause.

    195. Min vidunderlige treåring og min fantastiske samboer fortjener en liten hverdagspause. Og så jeg da… 😉 Hadde vært et friskt pust. Ønsker oss! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg