Vinn valgfri meny fra Godtlevert.no

///skrevet i samarbeid med godtlevert.no

Vi har nå hatt mat på døren fra godtlevert.no en god stund.
Maten kommer fast hver mandag og dekker 3 (noen ganger 4 pga rester) middager i uka hos oss.
Vi har godt levert av flere årsaker, men den aller viktiste er at vi skal holde oss unna typiske middagsmønster og utfordre oss selv til å smake på nye smaker og ingredienser.

Vi har tidligere delt noen gode oppskrifter fra de, blandt annet:  Lakseretten barna spiser, søtpotetstappe, hjemmelaget burger
Vår nye favoritt er pasta carbonara med laks (den kommer det oppskrift på senere)

Jeg hadde nok aldri innført hverken kikerter eller bulgur i vårt kosthold om det ikke var for godtlevert.no

Vi har barnemenyen, den med tre middager (det finnes også fem)
Men så plutselig så vi kalenderen hoooope seg opp, og vi hadde en uke knapt med pusterom.
Da så jeg godtlevert.no hadde lansert en nyhet, SUPEREXPRESS.

Passet jo genialt!

Så forrige uke, som var proppet full, testet vi den esken.
11198741_10155512393930641_1660895396_n

Vi er igjen tilbake til barnemenyen og liker den aller best, men superexpress var også veldig praktisk.

Ingen middager over 15 minutter.
VI hadde dermed en megaultratravel uka uten pølsemiddag, GENIALT. 😉
Sunne gode middager uten mye hokus pokus.
Flere av de var så og si ferdig, kun å varme opp.

Barnemeny-Kjøttboller med squashspagetti og potetmos

Vil du teste en uke med godtlevert.no?

Screenshot 2015-05-06 14.06.02

Godtlevert.no har flere menyer, tilpasset forskjellige behov.
Hvilken passer best for dere? Du kan lese mer om de HER

Vi har trukket vinneren:
Silje Johnsen

130 kommentarer
    1. Jeg kunne ha tenkt meg å vinne barnemenyen! Så utrolig snedig i en travel hverdag! Har ikke prøvd middagskasse enda så det virker spennende 🙂

    2. Barnemenyen skulle vært spennede å prøvd, da jeg har en ganske små spist liten gutt (5 år) som liker lite. Jeg er ikke flink på kjøkkenet, kan lite å syntes heller ikke det er særlig givende å lage mat.

      Men tenk å lage noe som noen hadde laget oppskrift av, å atpåtil sendt med alle matvarene:) ikke sikkert poden blir noen stor spiser, men mor får iallefall øvd seg, å vi vil begge måtte smake på nye ingredienser å utfordre oss selv, matmessig:)
      Så spennede:))

    3. Fikk faktisk tips om og tommel opp for SUPEREXPRESS i dag, og vil gjerne prøve den 🙂

    4. kunne godt ha tenkt meg å prøve orginal menyen. Spennende å prøve nye retter og få inspirasjon. ?

    5. Originalmenyen vil jeg gjerne vinne! Kanskje aller mest fordi min middager ikke lengre er så originale…?:-)

    6. Kunne tenkt meg originalmenyen 🙂 Er så matlei og mangler inspirasjon til nye middagsretter,så det hadde vært supergøy å kunne prøvd ut 🙂

    7. Egentlig kunne jeg ønske å vinne hvilken som helst matkasse fra godtlevert.no. Hverdagen må jo bli enklere når man slipper å tenke ut og handle inn til middag! Men superekspress er nok den jeg ville valgt her i ammetåka 🙂

    8. Kunne gjerne tenkt meg å prøve ut barnemenyen ? minste jenta har spisevegring og er svært småspist og kresen ? så enkle middager, råd og tips hadde vært topp ??

    9. Vi står på nippet til å teste ut, så ønsker gjerne å prøve Barnemenyen.

    10. Kunne tenkt meg å teste ut orginal menyen. her i huse har det nesten stagnert i å finne ut bye middags ideer så det ville vert gøy å få nye ideer og ispirasjon til å lage mat??

    11. Vi ønsker å prøve barnemenyen – spennende ting for alle i familien 🙂

    12. Kunne gjerne tenkt meg å prøve orginal menyen 🙂 Synes det er utrolig vanskelig å finne på middager og er ikke motivert, kanskje dette kunne hjulpet oss 🙂

    13. Barnemenyen hadde vært interessant å prøve, selv om barna knapt kan kalles barn lengre, men liker litt mildere og enklere smaker 🙂
      Praktisk å få mat ferdig levert, blir fort til at man lager det samme, men her er det veldig variert. Bra 🙂

    14. Kunne tenkt meg å prøve barne menyen. Lyst til å prøve noe spennende. Ikke bare pannekaker, spageti osv. ?

    15. Snart går vi fra å være 1- til å bli 2-barnsforeldre, så i en (om mulig!) enda travlere hverdag, hadde det vært såå genialt å prøve ut barnemenyen, med 3 eller 5 dager 😉 *krysser_fingrene* ?

    16. akkurat nå hadde det vært supert med en super ekspress meny her i huset. mye jobb og skriving av bachelor gir lite tid til matlaging, og med en liten en i hus så vil jeg også gjerne ha sunne middager og ikke lettvinte løsninger 🙂

    17. Egentlig fristet alle, men vi velger å krysse fingrene for at vi får prøve orginalmenyen, da jenta her i hus er så godt som altetende:)

    18. Hvis det er noe som ville være en livreddende meny som jeg kan tenke på er barnemenyen. Jeg har lenge forsøkt å gi dem riktig mat og har prøvd mange oppskrifter, men jeg antar det er noe galt med min matlaging som holder dem fra å spise det meste. Det kan være frustrerende og deprimerende for meg, men jeg prøver mitt beste for å gi dem riktig mat og næringsstoffer de trenger. For å vinne ville være slik en stor lettelse for en mor som meg og forhåpentligvis vil dette være start skritt for dem å spise mer og riktig.

    19. Hadde passet kjempebra med en barnemeny <3 en ting mindre å tenke på i hverdagen, hva skal vi ha til middag…..?

    20. Vil gjerne prøve barnemenyen en uke. Har vurdert matkasse, men ikke kommet igang ennå…

    21. Ønsker veldig gjerne å prøve barnemenyen.
      Middagene våre går liksom på “repeat”, så det hadde vært gøy med litt inspirasjon i hverdagen. ??

    22. Ønsker ekspress menyen. Da jeg har 3 små barn og er heltidsstudent selv og mangler tid i hverdagen:)

    23. Hadde vært kjekt å prøvd ut godt levert. Vi har ikke prøvd noe sånt. Måtte vært barnemenyen her i huset. Prøver lykken og blir med i trekning 🙂 god helg 🙂

    24. Vil gjerne prøve barnemenyen. Hadde vært fantastisk å få prøve ? Finnes ikke bedre tidspunkt enn nå.. ? Tvi, tvi

    25. Ååååååååååååååååååh ser helt genialt ut å prøve i en travel hverdag, så vi ønsker veeeeldig å teste barnekassen!!! 😀 😀 😀

    26. Namnam, så himla spennende det ser ut, ser ut som masse fantastiske middager!!! 😀 😀 <3
      Skulle veldig veldig gjerne testa barnekassen, jeg er gravid og har bare nesten 6 uker til termin, så hadde vært perfekt å slippe å planlegge, jeg er rimelig utslitt om dagene nå. Så får familien testa ut spennende nye oppskrifter og nye smaker samtidig som mor slipper unna litt hverdagsstress! 🙂 Krysser virkelig fingre og tær!!! <3

    27. Frister veldig med roede pakken da jeg er opptatt av at mine to barn og også vi voksne skal ha et sunt og næringsrik kosthold. Og i en travel hverdag hadde det vært fantastisk å kunne få inspirasjon og levering rett hjem og samtidig vite at det vi spiser er av beste sort ?

    28. Hadde vært veldig gøy å få prøve en sånn matkasse. Med to barn på 1 år og3 år er nok barnekassen den beste.

    29. Ønsker så veldig å prøve Roede-meny. Alenemor med to barn på 8 og 6.

    30. Barnemeny hadde vært perfekt til oss. To voksne og ei frøken på to og et halvt år

    31. Ønsker å prøve barnemenyen! Tror lillegutt på 1,5 år er blitt litt matlei, kanskje denne kassen kan gjøre middagen litt mer spennende igjen! ???

    32. Hvis vi hadde vært så heldig å vinne, så ville vi nok prøvd ut barnemenyen:)

    33. Her i huset ønsker vi å teste ut “Barneme ny” her er det helst mannen i huset som trenger overbevisning på nye ting,så å fått prøvd ut dette hadde vært helt genialt:)

    34. ønsker å vinne barnekassen ? sliten og gravid alenemor til en gutt på 2,5 år som er fryktelig lei maten til mor. Har tenkt på det lenge, men ikke fått giddi å gjort det pga det er 2 voksene, spørs om det er verdt det da. Så hadde vært morsomt å prøvd ?

    35. Håpe å vinne barnemenyen 🙂 vi er nesten helt tom for ideer til middag, det blir det samme ommat og ommat. Ønsker og få god inspirasjon og sunnere alternativer til familien:)

    36. Barnemenyen!! Med en toåring og en nyfødt baby i hus hadde det gjort middagssituasjonen litt enklere!

    37. Superekspressmenyen!! Tre barn, full jobb og bygger vårt eget hus, ikke mye tid til hverken planlegging, handling eller laging av mat, men sunn og god mat trenger vi alle sammen!!

    38. Ekspressmeny må Være fint å prøve nå når det går mot lyse og travle dager

    39. Barnemenyen passer nok best for oss akkurat nå. Med to barn på 2 og 4 år er det ikke alltid like lett å finne variert og sunn meny som alle liker. Tenk så flott å få pakke levert på døra med matvarer og oppskrift. Det høres jo helt fantastisk ut!

    40. Vi ønsker veldig gjerne å teste barnemenyen. Mine to småtroll på 2 og 4 er småkresne og rynker fort på nesen når mamman prøver noe nytt. Kanskje barnemenyen har litt mer barnevennlige retter på lur:)

    41. Har lenge tenkte tanken å forsøke godt levert, men finner aldri tid til å sette oss ned å sjekke det nærmere. Barnemeny hadde nok vært det beste for vår familir

    42. Hadde vært helt supert å prøvd ut egentlig en hvilkensomhelst meny, da vi er to ferske småbarnsforeldre som veldig gjerne kunne spart litt krefter på handling og planlegging av mat! Kan godt prøve en orginalmeny om vi er heldige å bli trukket ut 🙂

    43. skulle jeg vunnet,ville jeg gjerne prøvd barnekassen.jeg har to barn alene,som er veldig vanskelige i matveienog vi har gjerne forskjellige middager for å få de til å spise no.,med matkassen hadde det kanskje blitt mere stas og være med å lage middagen og spise sammen:) minstemann på 4 har flere ganger kommentert når reklamen kommer på tv at slik hadde vært gøy fåttpå døra:)

    44. Ønsker å prøve superekspressmenyen! ? vi er tre barn og 2 voksne – en hektisk hverdag!

    45. Barnemenyen 🙂 Vi har grodd fast i pasta-pølse-pizza-rutinene våre og trenger noe nytt 🙂

    46. Hei er det mæ som vant? 🙂 bor i Hammerfest så ser æ at de ikke leverer hær oppe :/ blandet Godt Levert med Adams matkasse. Det er Adams matkasse vi har hær oppe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg