Vinn valgfri vinterdress fra Reima.

Som småbarnsforeldre finner man seg alltids noen favoritter, ett eller annet som gjør at akkurat det produktet eller merke passer deg og dine familie perfekt. Når man finner slike matcher, ender de ofte i livslange forhold.

Vi har vært småbarnsforeldre i sju år, og på sju år har vi testet mye, vi har fått flere favoritter.

Vi er en familie som er veldig glade i å være ute, og for oss er det viktig at barna har noe godt og komfortabelt på seg som holder de varme og tørre. Vi har prøvd mye og faller ALLTID tilbake til Reima.
Dressene, vottene og luene er våre absolutt favoritter men jobber oss nå gjennom å teste andre ting også.

I hele 70 år har Reima produsert kvalitetsklær. I dag tilbyr de et bredt sortiment klær til ute og innevær.
Tilbehør som votter og luer og til bena har de sko.

Starten på vårt forhold til Reima er egentlig bare tilfeldigheter. Etter å ha prøvd flere dresser som alle ble våte tvers igjennom etter kun minutter i den våte snøen gikk jeg i ren desperasjon til en lokal barnebutikk. Jeg TRENGTE en dress som holdt barnet mitt tørt.

Å ja men da vet jeg hva du skal ha sa damen og gikk rett bort til stativet med fargerike reimadresser.

collage1
Det var starten på et langt og trofast forhold.
For oss er det ingen dresser som slår Reima sine, ikke bare er de fine å se på (jeg elsker dresser med lekent design og mye farger, alt annet er jo så hvit om vinteren. Men det viktigste de holder barna våre tørre.
Ikke bare er det en favoritt hos meg, men får barna velge, så velger de faktisk Reima.
Eller som treåringen sa så fint i fjor; jeg vil ha den lette dressen.
476705_10151498031900641_1931153352_o
Dressene er med andre ord ikke bare pene å se på, de er også lette og behagelig å ha på for barna, noe som kanskje er det aller aller viktigste.
Jeg kunne sittet i det uendelig å sagt godord om Reima og deres produkter. Men det beste erfaringen er jo de man får selv, derfor deler vi ut en valgfri dress til en av dere lesere.
collage5
collage8
collage7 collage4 collage2

collagespør

-KLIKK DEG INN HER OG FINN DIN FAVORITT. 

– FORTELL OSS I KOMMENTARFELTET HVILKEN DRESS DU ØNSKER.
GJERNE MED LINK.
-LIK OG DEL MED DINE VENNER.

 

PSSST: har du noen erfaring med Reima vil vi gjerne høre den 🙂

Trekning 5. september.

 

//Premien sponset av Reima

 

1176 kommentarer

Siste innlegg