Vinn VALGFRITT aquaplay lekesett!

///Skrevet i samarbeid med Multitrend.

Multitrend var superkule da vi utfordret de til å bidra med nok en konkurranse med Aquaplay i vår.
Kjør på sa de, da mange av dere hadde heiet en ny konkurranse frem, interessen var superstor og nå også.
Det har bidratt til at de har lyst til å bidra med ENDA en konkurranse.

Mellomste har etterspurt “den blå med båter og vann” siden vi trådde inn i april.
Vi har stadig drøyd den da vi ikke synes temperturen heeelt har invitert til vannlek.

Men så kom våren ordentlig på besøk og pappan fant frem posen med de blå delene til to små som hoppet og klappet. Delene kan settes sammen akkurat slik man ønsker det.
Under her planleger pappan og mellomste hvordan det skal bli denne gangen.
11093758_10155445908010641_1536921102_n

Konseptet til Aquaplay er enkelt, kanaler som man kan bygge slik man vil og disse fylles med vann.
Båter, broer, porter og ikke minst mellomstes favorittdel sveien føler med i alle settene.

aqua1

Sveiven er nemlig den som får magien til å skje, noen få snurr med denne og alle båtene flytter seg.

Vi har modell 660, den største. Denne gir god plass for alle tre barna å leke på uten at de må sitte oppå hverandre.
Og denne leken kommer nærmest med “sitte i fred i fem minutter i solen” garanti.

Dette er den eneste leken barna virkelig kan holde på lenge med.
aqua3

Leken har vi foreløpig testet fra 0-33 (snart 34) og den er like populær i alle aldersklasser 😉

aqua5

Nå har vi også invistert i en aquaplay koffert, denne kan klappes sammen og oppbevarer alle smådeler som en koffert. Denne kan også kobles med de andre delene og gjøre systemet enda større.
Denne koffert blir supert å ha med seg i feriehuset i sommer, kanskje vi får noen minutter i solstolen der også 🙂

koffert

Så, Multitrend var jo kule IGEN
KJØR PÅ, sa de SÅ her kommer den.

aquacollage

 Vi har trukket vinneren!
Gratulere!
Marianne Pettersen, du har vunnet modell 660!

Vant du ikke? Multitrend har enda igjen et godt utvalg, og husk de sender fraktfritt!

601 kommentarer
    1. Vil veldig gjerne vinne modell 660 til sønnen min som blir 2 år neste uke! Han elsker vann, og dette hadde vært midt i blinken for han! Vet at dette hadde gitt han og lillebror glede i flere år fremover. Krysser fingrene for endelig å ha litt vinnerlykke!

    2. Gutten min på 3 hadde elsket modell 660? Han elsker vann ? og mor likte veldig godt den der “femminutterifred” garantien ??

    3. Vil gjerne vinne modell 660 til vår lille bajas som virkelig hadde elsket denne! 🙂

    4. Vi ønsker oss modell 660. Dette ser ut som en fantastisk leke. Mye moro for hele familien 🙂

    5. Åiåiåi! Vil gjerne vinne modell 660 til guttene mine? Hadde vært stooor stas!

    6. Modell 660 hadde vært en super gave til Herman som blir 1 år i juni! Og minst like morsom for storebror på 4!

    7. Herlig leketøy! Hadde vært supert for storesøster på 2 år å leke med når hun kanskje ikke får så mye oppmerksomhet som hun er vant til når lillebror kommer. Vi venter i spenning, termin i dag ?

      Synes modell Amfie World og 660 ser kjempefint ut!

    8. Gutta våre trenger noe å leke sammen med 😀
      Ønsker seg modell 520! 🙂

    9. Vi vil gjerne vinne model 660. Vi har en fra før, men den er veldig liten. Hadde vært gøy å kunne ha litt mer å boltre seg med..

    10. Jeg ønsker å vinne modell 660 til mine to barn!! Trur virkelig den hadde falt i smak hos dei 🙂

    11. vil veldig gjerne vinne modell 660 til barnehagen jeg jobber i 😉

    12. Ønsker og vinne dette til Romerike krisesenter!
      Håper å kunne glede de som må ta en pit stop her…

    13. Vi ønsker oss modell 660 til vår jente på snart 2 år som ELSKER å leke med vann ?

    14. En super blogg med mange gode tips! 🙂 Vi ønsker oss modell 660, ingenting som er så moro som å leke med vann i sola:-) Deler på fb;)

    15. Vi ønsker oss Aquabox 507, gutten vår på 3 år elsker vann og vi reiser landet rundt for å besøke slekta, da kommer en slik fraktbar løsning veldig godt til nytte!! Både for stor og liten! ?

    16. jeg ønsker meg veldig modell 660 til min lille gutt som bare ELSKER å leke med alt som kan brukes med vann. 🙂 og så er det jo plass til alle kameratene også!

    17. Ønsker oss den så mye. Gjerne 660.
      Vann er “alt” for vår 1,5 åring og endelig kan han kanskje leke med storesøster på6!

    18. Guttene på 5 & 1 uke (han minste vet det ikke enda?) ønsker seg modell 660??

    19. aquaplay 660 hadde vært super til min datter på 5 år som elsker å leke med vann !??

    20. Melissa & Oliver ønsker seg veldig modell 630- hadde vært super å ha på
      terrassen i sommer ♡

    21. Jeg vil gjerne glede gutta mine på 3,5år og 1 år med en Aquaplay modell 660? det hadde Vært stor glede for de to som er så glade i vann:)
      Da hadde sommerferien blitt litt mere spennede i år. Vi skal Være hjemme å ta noen turer på stranda i sommer, grunnet stram økonomi,å da hadde det Vært morro å overrasket dem med dette:)
      Krysser fingerne:)

    22. Ønsker oss veldig mod 660 ( eller egentlig hvilken som helst) til mine to på 1,5 og 5 år ? Kanskje en av få leker de kan leke med sammen ?? Likt og delt ??

    23. Modell 660 hadde vært perfekt for mine to gutter som elsker å leke med vann og båter ?

    24. Håper jeg vinner aquaplay modell 660, til barna mine (og meg selv) ? ser både lærerikt og morsomt ut ?

    25. Ønsker oss veldig mye 628,så min sønn som er en Turbogutt og min herlige tantegut som elsker vannlek. Hadde vært så gøy med en leke de kunne lekt med sammen:)

    26. Ønsker oss modell 660? det hadde vært perfekt for guttene som snart blir storebrødre.??

    27. Ååå denne har vi (pappaen og gutta) hatt lyst på en stund! Vi kunne godt tenkt oss modell 650 til 1099! 😀

    28. Jeg prøver igjen, og denne gangen trør jeg til og ønsker oss den største! 660! 😀

    29. Håper og vinne nr 660 til min datter på 5 🙂 ogsåhar vi en liten en på vei som og vil få gleden av denne ettervert 🙂 ser kjempegøy ut, og leke med vann er alltid populært (y)

    30. Gutta mine på 16 mnd ønsker seg veldig modell 660! Perfekt leketøy i flere år framover, både for dem og flere! 🙂

    31. AquaPlay stort kanalsystem, modell 660
      Da har gutta på 2 og 4 stor plass så de slipper og krangle om plassen 🙂 og kansje mamman kan nytte sola i ro mens barna leker 🙂

    32. Vil gjerne vinne mod 660 til til mine to småtroll på tre og seks år 🙂

    33. Ønsker modell 660 til mine to barnebarn på 4 og 5 år. Vannlek er noe de liker veldig godt, så denne er midt i blinken for dem 🙂

    34. Flott konkurranse. Ønsker oss modell 660 så vi har underholdning til en hjemme sommer.

    35. Modell 660 til guttungen som eeelsker å leke med vann ??? krysser fingrene!

    36. hei, jeg vil gjerne vinne modell 660, da jeg har to små som elsker lek med vann:D

    37. Jenta vår hadde elsker modell nr 607! På stranden, hjemme og lett å ta med til bestemor og bestefar 🙂

    38. Vi ønsker oss modell 660! Hadde vært supert å vinne denne. Morsomt for både store og små ?

    39. Min lille gutt ville gjerne vunnet 660. Det hadde vært populært ! 🙂

    40. Jeg har 4 barn som hadde likt å ordne med denne. ??????? Ønsker modell 660. Håper og krysser fingre.,

    41. Dette bringer tilbake minner! De hadde dette på SFO når jeg var liten og jeg elsket å leke med det.
      Datteren min elsker vann og er ei lita nymfe. Dette hadde vært helt supert for henne. Lillebror er litt liten enda, men også han vil få stor glede av dette i årene som kommer.
      Vi ønsker oss 660

    42. Hadde vært helt supert å vinne AquaPlay stort kanalsystem, modell 660? 3-åringen og 5-åringen hadde blitt lykkelige?

    43. Drømmen er jo fem minutters pause i sola, uten dårlig samvittighet ? Ønsker oss veldig modell 660!! Krysser alt jeg har ?

    44. Vi vil gjerne vinne modell 660. Hadde vært supert på terrassen i sommer 🙂

    45. Mine små av en flokk på 4 barn ønsker seg modell 660 <3 Krysser alt vi har av stort og smått fordi de fortjener det <3

    46. Modell 660 hadde vert perfekt å hatt hos besteforeldre for min sønn på 3år og hans søskenbarn på 3år og 2år ?

    47. Vi ynskjer oss modell 660. Hadde vore suuuper å ha med på hytta i Danmark i sommar 🙂

    48. Dette hadde mine to jenter elsket! Og jeg trenger 5 min i solen, kanskje får jeg lest en hel side av boka mi 🙂 “håper* modell 660 🙂

    49. Ønsker oss modell 660, har gutt/jente tvillinger på 2,5 år, og dette hadde vært noe de begge hadde likt å leke med. Delt ?

    50. Vil gjerne vinne modell 660 til lillemor i huset. Jeg husker dette selv fra når jeg var barn og det var kjempe stas!

    51. Hadde vært supert med modell 660 til en nydelig gutt på 3 snart 4 🙂

    52. Kofferten virka grei, så om jeg skulle være heldig å bli trukket ut så er det den modellen jeg ønsker til mine barn på 2 og 4 år. ?

    53. Ønsker modell 640:) frøkna vår fyller 5 år om en mnd så det hadde passa supert!

    54. ønsker å vinne modell 660 t jenta vår maria 🙂 ho lika å leika me vatn og har kjempegod fantasi so ho vil få mykje moro med ein slek

    55. Ønsket hos oss er AquaPlay Kanalsystem Marina, modell 630 🙂
      Delt på fb 🙂

    56. Jeg ønsker modell 660 til min sønn på 3 år? vannlekkasje er og blir en slager ?

    57. Ønsker oss 660 til fine dager med lek og morro ute på terrassen ☺️

    58. Modell 660 hadd passa fint t gutn såm snart bli 2 så kanse æ får sitt i ro i 5 min en gång æ å?

    59. Ønsker oss modell Amfie World til jenter på 2 og 5 år. Hadde passet fint på terrassen i sommer samt å ha en egen del vi kan ha med oss på ferie til danmark 🙂

    60. Nr.660 hadde vært toppen av lykke for både liten og stor, i dette huset!

    61. Modell 660 hadde passa perfekt til mine to små. Minsten er for liten i år men eldstemann elsker alt som har med vatn å gjere. Hadde vert ein super aktivitet ?

    62. Ønsker å vinne 660 til gutta våre, så kan de leke med det samme uten å være i veien for hverandre ?

    63. Ønsker modell 660 til gutten vår som blir 3 år nå 21. juni ? Snart har vi to gutter, så jeg tror de vil få stor glede av en så fin leke ? Å leke med vann er veldig populært her i huset ?

    64. Jeg ønsker å vinne modell 660 til mine to gutter som helst skulle vært i vann 24t i døgnet! ?

    65. Mine 2 gutter på 3 og 2 år hadde blitt super glad for modell 660. Perfekt for 2 gutter som elsker å leke med vann ☺

    66. Hurra, denne ønsker små og store seg hos oss. Amifeworld hadde vært kjempegøy :))

    67. ? 660 eller amfie world hadde vært perfekt til mine 2 små som elsker å leike med vatn!!??

    68. Min Sondre på 2.5 år hadde blitt veldig glad for Aquaplay modell 660.?

    69. mine aktive gutter skulle likt å vinne en 650. ?? det hadde vært mange timer med morro. ?

    70. Tvillingene mine på 5 år hadde digget å leke med dette .Ønsket er modell 660 🙂

    71. Vil gjerne vinne AquaPlay stort kanalsystem, modell 660
      til mine 3 døtre 😀
      Vært så fantastisk å hatt denne ute på terrassen i sommer til dem 🙂

      Krysser fingrene, og ønsker alle sammen lykke til 🙂

    72. Vil vinne modell 660 til min lille Edrian så han kan kose seg med denne med venner og søskenbarn ute i fineværet.

    73. Vil veldig gjerne vinne modell 660 til mine 2 gull gutter så di kan kose seg å leke med det i hagen i sommer siden meste parten av tiden i sommer blir tilbrakt jemme å mest ute i hagen om vi bare får fint sommer Vær 🙂

    74. Vil gjerne vinne AquaPlay bærbart kanalsystem, modell 607 til hele familien og alle nabobarna, så vi har noe å leke med på takterrassen i sommer.

    75. Mine 2 små hadde jublet om vi hadde vunnet Aquaplay modell 660. For en fantastisk leke, alle unger elsker vann, så den blir nok høydepunktet i sommer om vi hadde vunnet:) krysser fingrene og håper på vinnelykke.

    76. Åh! Ja takk, modell 660! Har hatt lyst på dette i flere år! Og snart er vel barna for små (nå er de 6, 4 og 2,5 år).. Har ikke råd å kjøpe…

    77. AquaPlay stort kanalsystem Amfie World har jeg forelsket meg helt i.. ønsker denne.. hadde vært perfekt å leke med.. da hadde sommern blitt bra

    78. Hadde blitt KJEMPE GLADE dersom vi hadde vunnet den store 660-modellen.Den har vi sikla på lenge!Med en to-åring som eeeelsker å stikke av straks han er ute av døra,hadde dette bare vært helt perfekt for både de to småguttene og mor:)

    79. Ja – takk. Modell 660 🙂 Men – er det noen butikker sentralt i Oslo som har dette eller kan det kun bestilles fra nettbutikk?

    80. He to gutta på 4 og 5 som hadde hatt enormt mye glede av et aquaplay levesett? Egentlig ikke så nøye hvilken modell, men Amfie World såg veldig gøy ut?

    81. Har tre små her også, så 660 hadde vært perfekt!
      Krysser fingrene da 5 min i solstolen hadde vært perfekt om bare sola titter fram 😉
      God helg!

    82. vi ønsker å vinne modell 660:) hadde garantert blitt en vinner her i huset:)

    83. Ønsker og vinne modell 660 til våre barn på 6 og 4 år. Dette hadde de elsket. Vannlek er jo det kjekkeste som fins. ?

    84. Prøver lykken denne gangen også ?? Ønsker oss Aquaplay modell 640 ?????

    85. Vil gjerne vinne et AquaPlay stort kanalsystem Amfie World
      Modell 650 til gutten min som ikke har så mange leker før jeg finner meg job 🙂

    86. Hei! Vi har 2 gutter på 3 og 5 som bare elsker å leke med vann. Siste gutt er bare 1 mnd men kommer nok til å kunne bli med til neste år. Dette ser då fantastisk gøy ut at jeg tror mor og far blir med og ? Vi ønsker oss drt største. Vi har stor altan og potensielt 3-5 voksne og barn som vil leke. Med dette får nok alle en plass rundt ? Kjenner jeg gleder meg til flere utedager og sommer, for den kommer nok, man må tenke positivt ? Skulle det ikke bli så varmt, har vi gått utekran med kaldt og varmt vann og kan ha lunkent vann i ? H en deilig deilig sommer, uansett Vær! !! ?????????????????

    87. Har 5 små, 3 er barneskolebarn og de 2 minste er 4 mnd og snart 2 år. Dette hadde skapt mye moro for hele familien. Mammaen og pappaen er også gla’ i å leke 😀 Vi ønsker oss modell 660. 🙂

    88. Modell 660 har barnehagen ønsket seg i sommerpresang fra Foreldreutvalget, tenk om jeg kunne få gi den! Vh. Foreldreutvalget Teisenparken Barnehage Oslo

    89. Storebror på 3år og etterhvert lillesøster (2mnd) ønsker seg veldig kanalsystem med kran og lastebil!! 🙂

    90. Yess, håpet denne konkurransen skulle komme igjen. Vant ikke i fjor, men krysser fingre denne gangen. Min datter på 3 år hadde elsket dette, hun er helt gal etter vannlek og kan holde på med vann og boller i timesvis. Tar veldig gjerne modell 660 her også, det ser Kjempemoro ut!

    91. Bærbart system, modell 608 hadde vært midt i blinken til prinsen min på 2 år, så han kunna lekt med den både hjemme og på hytta. Elsker jo vann som de fleste andre små ?

    92. Bærbart system, mod 608 til prinsen på 2 som elsker vann. Fin å ha både hjemme og på hytta ?

    93. 660 eller egentlig hvordan som helst, hadde vært toppers:D jubeln hadde nok stått i taket:)

    94. Vår sønn blir 3 år 25 juni, og DIGGER denne ? har prøvd den hos en nabo, og den falt virkelig i smak ?
      Så på vegne av bursdagsbarnet, ønsker jeg å vinne en 660 modell til han ?

    95. Hadde gjerne vunnet et slikt til mine gutter på 2 og 4 år som elsker vann. Husker jeg hadde et lignende leke når jeg vær liten, så den må jo vært morsom hvis jeg husker den fortsatt 🙂 Modell 607 hadde passet perfekt for oss 🙂

    96. Amfie World så kjempe morsom ut. Perfekt bursdagsgave til 4 åringen min:)

    97. Ønsker å vinne AquaPlay stort kanalsystem, modell 660. Ville vært supert for lek med barnebarna:-)

    98. Krysser fingrene for vinnerlykke! Trym på 3 år hadde vært i ekstase over en modell 660 (for så vidt hvilken som helst av dem). Og den der fem-minutters-garantien hadde passet denne kokte, hovne og høygravide mamman perfekt!

    99. Jag Vil veldig gjerne vinne modell 660 til Magnus som blir 2 år Emil & Silas blir 6 år de elsker vann alle 3

    100. AquaPlay Kanalsystem Marina, modell 630 🙂 Da er det noen som hadde blitt gla 🙂

    101. Hadde passet veldig fint med modell 660 . Da hadde det blitt jubel i heimen

    102. Åååååå her i huset hadde det vært stas med modell 640 ?? Krysser fingrene ????

    103. Eg trur 660 hadde passet fantastisk godt inn her hos oss, frøkna på 3år ELSKER å leike med vann!!

    104. Jeg og Ellen 4 år ønsker oss modellen Amfi World ?
      Den ser kjempemorsom ut! ?
      Krysserfingreogtær..

    105. Oi, enda en konkurranse. Sprekt! ?
      Skulle vi være så heldige å vinne hadde Amfie World vært topp!

    106. Min datter hadde elsket modell 660 ?? Krysser fingre OG tær for at vi vinner denne, hadde vært perfekt nå til sommeren ??

    107. Vi ønsler oss modell 660! 🙂 Kornelia (4 år) og Hermine (2,5 år) hadde blitt i ekstase om de hadde hatt noe sånt å leke med! 😀

    108. Hei! Jeg ønsker meg Amfi World eller modell 660! Hilsen Jacob, 6 år 🙂

    109. Jeg er tante til tre små vanntroll som jeg tror vil ha mange superdupre stunder med en aquaplay 660 ?

    110. vi ønsker oss sett 660 slik at det er stort nok til lek for både våre barn og nabobarna her i studentbyen!

    111. Vi har tre gutter på 1,5, 5 og 8 som hadde elsket modell 660. Men også flere av de andre egentlig ????

    112. Med to småtroll på 1,5 og 4 år som begge elsker å leke med vann, hadde det vært supert å vinne modell 660 😀

    113. Min sønn på 5 år hadde hatt veldig lyst på 660 settet ? han elsker vann ? og alle vennene hans som sikker hadde elsket den ?

    114. Jeg har to tvillinggutter på 1,5 år og de syns det er veldig spennende å leke i vann!
      Vi ønsker oss en Aquaplay 660, med god plass til hver av dem??
      Tenk om Mamman hadde fått nyte en kopp varm kaffe ila sommeren????
      Vi krysser fingrene (Mamman krysser alt!) og håper vi vinner Aquaplay 660???
      God sommer??

    115. Sånn har vi ønsket oss leeeenge! Mine tvillinggutter på 4 ønsker seg AquaPlay Kanalsystem Marina, modell 630
      Så vi vil gjerne være med å konkurrere☺️

    116. Ser for meg at mi lille frøken på 3 å pappa’n hennes, som jobbe borte på båt, hadde kosa se masse med Amfie world 🙂
      I sommer får vi endelig ferie ilag OG ordentlig utplass! 🙂

    117. Ønsker oss väldig modell 660 – det hadde gjort stor lykke her i huset!

      Krysser finge og tær 🙂

    118. Amfiet World ser jo kjempefin ut til jenta vår som har bursdag om to uker og som skal bli storesøster snart.

    119. modell 600 tror jeg vår prinsesse hadde likt godt, en fin start og kjekt å kunne ønske seg flere deler etterhvert. Har hatt dette i barnehagen jeg jobbet i en gang, og det var veldig populært!

    120. 5 åringen vår hadde elsket dette. Hadde vært fantastisk morro å overraske han ned sett 660! Han fortjener det såå han har en tøff hverdag mef en kronisk syk bror. Krysser fingre og tær:-D

    121. Mine 2 små ønsker seg veldig aquaplay 660! Hadde vært supert for både gutten og jenta??

    122. Min gutt på 2,5 hadde elsket dette, og jeg ønsker meg modell 660 til han. Til høsten kommer lillebror, og dette vil de to få glede av i mange år fremover!?

    123. Frøkna mi ønske seg g denne da hun elsker p leke med vannhttp://www.multitrend.no/aquaplay-kanalsystem-marina,-modell-630/cat-p/c100197/p10500494

    124. Hadde vært så kjekt med en modell 660 til toåringen og “mannen” som begge elsker å leke med vann. Hadde garantert sikret at mor kunne nyte kaffekoppen i fred ????

    125. Vi ønsker oss den store modellen, 660. Krysser alle fingre og tær for oss 😉

    126. Vi ønsker oss modell 660, som så mange andre gjør. Den ser helt ypperlig ut til guttungen, og vil bli brukt i timesvis i sommer om vi vinner 😀

    127. Mine to engler på 4 og 2 år ønsker seg en AquaPlay stort kanalsystem Amfie World
      Modell 650.

    128. Vi ønsker oss Amfie World mod 650 til barna på 2 og 8 år. Vannlek er magisk for både små og de litt større ?

    129. Ønsker oss modell 660 eller Amfie World, med to små er det godt med litt plass 🙂

    130. Guttene mine på 4 og 1 år ønsker den AquaPlay stort kanalsystem, modell 660, den er kjempe fin og kanskje jeg får litt fred til å kose meg i solen jeg og ??

    131. Denne ønsker jeg veldig til tvillingene på 3 år, 3 gang jeg prøver hehe..Modell 660 ?

    132. Mine to bonusbarn hadde elsket 660. Og det hadde barna jeg har i barnehagen også gjort. De kunne lånt den den uka barna ikke er hjemme oss meg 🙂

    133. Både min lille på snart 2 og storesøstrene på 8 og 11 hadde kost seg med dette i sommer! <3
      modell 660 frister mest 😉

    134. ønsker meg veldig nr 660 til mine 3 gutter på 1-3-5 år:) hadde vært en super leke som dem kan bruke sammen:)og som alle andre barn så ELSKER de vannlek:)

    135. Ønsker oss modell 607!??genialt at det kan pakkes til koffert så det kan tas med på ferie!
      Har gutt på straks 4, og jente 15 måneder??

    136. Med 4 barn I alderen 3-9år ønsker vi oss veldig 660 modellen. Helt perfekt ☺

    137. Modell 660 såg aller kjekkast ut når fleire smårollingar skal leike i lag. Kunne gjerne tenkt vinne denne til den vesle koselege barnehagen der sønnen min går- der vil den skape stor glede!

    138. Hadde vært superkuli og ha vunnet 660! Underholdning for både små og store:)

    139. Dette må jo være den ultimate vannleken! Det så supergøy ut!! Sønnen vår på 4,5 år hadde gått helt i spinn over hvilken som helst av disse modellene? Vi ønsker oss modell 660 som gir plass til flere??

    140. Guttene mine på 2,5 og 4 ville blitt kjempeglad for alt fra 608 til 660 egentlig. Mange timer med gøy sammen med venner. Men selvsagt har de fortjent 660 da ?

    141. Vi ønsker oss modell 660 🙂 Da hadde det vært en gutt her som hadde blitt superglad 🙂 Vi skal ikke på ferie i år og jeg vet at han er skuffet over det,men med denne vannbanen så hadde han nok lekt seg gjennom sommeren 🙂
      [email protected]

    142. Jeg ønsker AquaPlay stort kanalsystem Amfie World Til jenta mi som eeelsker vannlek, dette er den perfekte aktivitet for henne og søskenbarna å kose seg sammen med =)

    143. Jg ønsker meg modell630 Marina til lilleguten vår! D ser kjempegøy ut!!?

    144. Modell 660 hadde vært midt i blinken for mine tvillinggutter på 3,5 år, for ikke å snakke om oss voksne. Krysser fingre og tær!

    145. Vi ønsker oss modell 660 🙂 det blir stas for lillemor og lillebror 😉 krysser fingrene 🙂

    146. Har en gutt på 5 å en som blir 3 i sommer. Som elsker og være ute? dette hadde Vært midt i blinke. ??? samme hvilken! Små gleder ?

    147. 660 hadde passet helt perfekt til mine to gutter på 4 og snart 2. De elsker vannlek!
      Minstemann har bursdag om et par uker også, så det kan være bursdagspresangen i år??

    148. Modell 660 hadde vært fantastisk gave til guttene mine som blir 3 år i sommer!!

    149. Vi ønsker oss veldig modell 660? To små som hadde blitt superfornøyde??

    150. Guttene her i huset på 2 og 4 år elsker vann og Modell nr 660 ville vært morro for hele familien ???

    151. Vi har to på 3 og 4 som elsker vannlekkasje. Modell 660 passer bra for oss da nr 3 er på vei, og dette kan bli en favoritt i mange år.

    152. Vil gjerne vinne 660 til vår sønn og de kommende tvillingjentene?

    153. Ønsker veldig modell 660 til ungene her på gården. Dette er genialt om regnet fortsetter i alle fall, noe må ungene ha å gjøre i alle fall ??

    154. Krysser fingre og tær for at vi kan vinne modell 660 til våre to gutter. Dette er en flott leke som de kan leke med sammen. Genial leke.

    155. Har vært veldig gøy å gitt min 2åring 660 modellen som storebror-gave når lillesøster kommer i sommer. Han er veldig opptatt av vann, og alt som har med vannlek å gjøre, så det har blitt svært populært.

    156. Ønsker å overraske gutten min med modell 660 🙂 Det hadde vært moro til oss det 😉 Krysser fingre for oss 🙂

    157. Har fire små som ønsker å vinne modell 660 🙂
      Å leke med vann syns de er supert alle sammen.

    158. Hadde vært sååå gøy å vinne modell 660 til verdens beste 4 åring som elsker å leke med vann!!??

    159. Ønsker modell 660 til guttene på snart 4år og snart 1år, og selvfølgelig også til mannen 😉 Hvis vi skulle være så heldige å vinne 🙂

    160. Dette så jo kjempeartig ut! Hadde vært mitt i blinken for mine to søte små! Vi ønsker oss modell 660!

    161. AquaPlay stort kanalsystem, modell 660 hadde passa fint til mine 3 små 🙂 Til mor og far og naboungene også 🙂 Her deler vi på alt <3

    162. min gutt på 3år ønsker seg modellen 660! Det hadde vært topp og vinne!

    163. AquaPlay stort kanalsystem, modell 660 hadde dei tre kidsa mine elska! Elsker vannlek så denne hadde vært perfekt å teste ut 🙂

    164. Det spiller ingen rolle på hvordan modell, så fremst den kan lekes med av mine 3 barn på hytta i sommer. Så tommel opp før aqva leker. 🙂

    165. Hei,
      Jeg skulle gjerne ha testet ut AquaPlay på mine to gutter som er 4 og 1 år. Faktisk hadde det vært en super gave å gi i 1-års gave til minsten om en liten måned!
      Jeg hadde uansett planer om å få testet den ut og vist fram resultatet på http://www.perfektbaerumsfrue.no
      Som de fleste her, så ønsker man jo selvsagt den største (660) men en som kan bli en koffert hadde også vært super. Perfekt å pakke i bilen når man drar på ferie!
      Krysser fingre og tær for at jeg vinner noe for en gangs skyld. Hadde vært så utrolig morsomt og ikke minst hyggelig!

    166. Ønsker meg modell 660, da får vi plass alle 3 🙂 Vann er den store favoritten og gøy med noe vi kan gjøre sammen!

    167. Amfi world hadde vært super på hytta for mine små og for søskenbarna i lang tid fremover! ?

    168. AquaPlay stort kanalsystem Amfie World Ønsker jeg meg til Vår gutt på 3 år! Hadde vært supert å ha på campingplassen i sommer :D!

    169. Vil gjerne vinne modell 660 til min lille gutt på 2 og min store gutt på 29;-)

    170. 607 vet jeg ville blitt en megahit! Akkurat passe stort for å ha med i hagen eller på stranden! Ser at barna vil glede seg over det, og jeg trur jaggu jeg også ville lekt med:) (barna har lekt med aquaplay hos noen venner og de elsket det! Lekte i laaaang tid) Krysser fingrene og ønsker til våre barn<3 God sommer!

    171. Dersom vi skulle bli de heldige vinnerne, så ønsker vi oss modell 630 til å ha på terrassen i sommer:-)

    172. Vi er en familie på 6 fra alderen 1,5 -30 hvorav 4 er barn ?
      Dette må være en fin måte å leke alle sammen på og en super familiesyssel. Ønsker veldig gjerne en 660 . Det ville lyst opp en hektisk hverdag ?

    173. Vi ønsker oss en 660. Det hadde vært supert å sitte på altanen i sommer med denne supre leken. Krysser fingre og tær!

    174. Det har hadde både storesøster og lillebror kosa seg veldig med, uansett modell. Vann og barn høyrer jo saman! Modell 660 ser veldig arti og allsidig ut!

    175. Guttene hadde blitt veldig glade om jeg kunne overrasket de med en aquaplay 660 🙂 Krysser fingrene 🙂

    176. Modell 660 (eller amfiworld) hadde nok storebror som blir 4 år om 1 mnd satt veldig stor pris på! Vi skal nemlig flytte fra sandkasse og lekehus, så dett hadde passet perfekt som uteleke i det nye huset! ?

    177. Min sønn på 3 hadde digget modell 660 eller amfiworld? hadde vært godt for en alenemamma og få 5 minutter i sola og samtidig vite at gutten storkoser seg med favorittene båter og vann?

    178. Modell 660 er noe som hadde fenget nevøen min som er blitt stor fan av båter siden bestefaren har det. Så dette hadde blitt en stor hit når vi forhåpentligvis får sommer 😀 Perfekt gave fra tanten 😉

    179. ønsker meg modell 660, god plass til begge gutane mine å leika på! Å perfekt bursdags gave til gutten min som har bursdag snart 🙂

    180. Ønsker svært gjerna aquaplay 660 eller amfie world 650 til en gutt på snart 3år=)Hadde vært midt i blinken!

    181. Vi vil veldig gjerne vinne modell 660 til gutter på 4, 8 og 12 og jente på 14 år ?

    182. Modell 630 hadde vært gøy å gi i gave til mine to tantebarn som elsker å leke med vann!

    183. Hadde vært kjempe kjekt å vunnet en AquaPlay stort kanalsystem, modell 660. Hadde blitt mange glade barn i barnehagen da 🙂

    184. Jeg ønsker meg Amfie world 650 til min mini på 3,5 år 🙂

    185. AquaPlay Kanalsystem Marina, modell 630
      Småen min og tanteungane hadde elska denne her?

    186. Åååå så kult!? storebror på 2,5 år hadde elsket denne! Modell er ikke så nøye, men 660 så virkelig tøff ut! Veit ikke hvem som hadde kosa seg mest. Storebror eller bestefar?

    187. Vi ønsker oss veldig modell 660 som vi har tenkt å leke med på terrassen i sommer uansett om det blir sol eller regn! Hilsen mamma, pappa og guttaboys på 2 og 4 år☺

    188. Model 660 hadde vært veldig kjekk til barna på terrassen i sommer. De elsker å leke med vann, så tror dette hadde vært midt i blinken.

    189. Gutta her vil helt klara 660. Dessverre strekker ikke pengene til når man er alene.. Så hadde vert topp å overraske med en slik en. Kan love dere at den vil bli brukt hele tiden ?

    190. Gutta her vil helt klara 660. Dessverre strekker ikke pengene til når man er alene.. Så hadde vert topp å overraske med en slik en. Kan lover dere at den vil bli brukt hele tiden ?

    191. Modell 660 hadde vært super å overraske jentene med på den nye terrassen i sommer!! 😀

    192. Jonas snart 6 år ønsker Seg veldig modell 660 til bursdagen sin! 🙂 Da kan han dele moroa med lillesøster på 3 år, som garantert blir misunnelig 😉

    193. Jeg ønsker å vinne Modell 660 til mine 2 fantastiske gutter på 5 år og 1 år! De elsker stor som liten å leke med vann og ha det gøy! Så denne hadde vært midt i blinken for guttaboyz!

    194. Lov og håpe at vi er så heldige at vi blir plukket ut som vinnere. Mine tre gutter på 8 år, 4 år og 9 Mnd trenger noe de kan leke sammen med i sommer ❤️

    195. Vil gjerne vinne modell 660 til sønnen min som akkurat har blitt storebror ?

    196. Vi ønsker oss 660 til åsenhagen barnehage. Da kan vesla og alle vennene leke sammen?

    197. Ønsker AquaPlay stort kanalsystem Amfie World til sønnen min. Kommer være mye hjemme i sommer..så hadde passet perfekt!

    198. Har en jente på 5 år som elsker vann og båter, så hun ønsker seg modell 660 da kan også vennene hennes komme å leke har likt og delt, krysser fingrene

    199. Hadde ønsket å vinne modell 660 til mine to eldste jenter som elsker å leke med vann. 😀 Denne kunne de hadde mye morro med i sommer 😀

    200. Jeg ønsker AquaPlay Modell 650 – Amfie World for barna mine på 1 og 3 år 🙂 dette hadde vært en kjempestilig leke å kunne glede de med 🙂

    201. Ønsker oss modell 660 ? Facebook statusen er delt videre til mine venner ? ?

    202. Vi ønsker å vinne Aquaplay modell 660?? Hadde vært stor stas for både barna og oss voksne! Hadde nok også blitt veldig populært i nabolaget ?

    203. Vi ønsker å vinne AquaPlay stort kanalsystem Amfie World.
      Det hadde vært kjempe populært for en gutt på 3 år som elsker å leke med vann og er veldig glad i båter 😀

    204. Mine to gutter elsker å leke med vann, så amfie world så super ut for dem!

    205. Ønsker meg veldig modell 660 til mine to barn. Det hadde vært perfekt leke til de, sånn når mamma’n ikke er bra 🙂

    206. Datteren min ville blitt urolig glad for 660 modellen. Det samme ville min samboer som har ønsket seg en slik til vår datter fra jeg fant ut at jeg var gravid ?

    207. Aquaplay bærbart kanalsystem modell 608. Hadde vært en flott 1-års gave til vår sønn 🙂

    208. 3 åringen her i huset ønsker seg model 640. Han elsker vann så dette hadde vært fantastisk ?

    209. Lillemor på 2.5år hadde kosa sæ skikkelig med alle settene. Men 607 virker passelig stort, samt praktisk siden det kan legges sammen. Så det ønsker vi oss ☺

    210. Ååå, det hadde vært den beste sommergaven her i hus til 3 åringen 🙂 og jeg tipper storesøstrene hans også hadde lekt med den 😉 krysser fingre og tær 🙂

    211. Min gutt på fire har nettop fått en lillebror og hadde virkelig fortjent en slik etter all tomodighet med å vente på at mamma må blibferdig med både stell og ammig før hun kan leke med han. Vi ønsker oss Modell 640 🙂

    212. Ønsker gjerne modell 660 som ser gøy ut for både store og små ⛵☺

    213. Prinsen her I hus hadde Vært kjempe glad for modell 660? han elsker å Være ute å så fort døra er oppe er han ute. Så håper han vinner dette så ham får leke seg mye mer med vann og ikke bare leke i sandkassa.

    214. Håper å vinne modell 660 til gutten vår som snart fyller 5 år. Jenta vår på 1 1/2 hadde nok likt det og!

    215. Aquaplay modell 650 for dattera mi. Ho elsker vann. Håpe håpe vi vinner

    216. modell 660 hadde vært helt topp i hagen – når det forhåpentligvis kommer litt sommer ?

    217. Vi ønsker oss den største, tøffeste og kuleste modellen – nemlig 660???

    218. Hadde vært hyggelig om jeg kunne vunnet modell 660 til mine tantebarn som bor på den andre kanten av landet.

    219. Vår aktive datter på 2 år hadde elsket den?? Hun digger både sand og vann, så hadde vi satt denne i nærheten av sandkassen – så hadde jeg kanskje fått 10 min i ro og fred i solen? Og med denne så tror jeg kanskje at far hadde joinet leken også, det hadde vært stor stas?

    220. Vi prøver lykken og krysser fingrene for at vi vinner den største modellen 660?? det ville vært til stor glede for to små (og to store)?

    221. Til min gutt på 5,5 og lillesnupp på 1,5 kunne jeg likt å prøve ut modellen Amfie world. Dette ser jo veldig spennende ut ?

    222. Modell 660 ønsker min lille jente seg til bursdagen sin om 1 mnd! ????? Liker og deler på Facebook!?

    223. Maria Elisabeth som blir 4 år i sommer ønsker seg Aquaplay ☺ Modell 660

    224. 3 åringen ville elska amfi world og kunne kost seg på plenen her med nabo guttene i løpet av sommeren med det tenker jeg 😀

    225. Se mamma…en vannpytt…see, vannet i trillebåra….hvor er båten?

      Vannlek er Marcus (snart 3år) sin store glede når han er ute?? En sølepytt kan holde han opptatt lenge?

      Vi kom over aquaplay på youtube og han ble helt vill? den store modellen 660 med pumper osv er visst favoritten og han ønsker seg den til 3års dagen sin som kommer snart?? Kanskje kan lillebror på 5mnd også dra nytte av den?

      Vi liker å deler å krysser fingrene?

    226. Min gutt på snart 6 (6.juli) og lille frøken på 2 elsker vannlek 🙂 Hadde vært fantastisk å vinne den 660! 😀

    227. Hadde vært helt fantastisk å vinne AquaPlay kanalsystem Megabridge modell 628. Ville gitt det til jentene mine som har bursdag i sommer. Spesielt nå som vi ikke får dratt på ferie så ville dette reddet noe av den 🙂 ha en fin sommer < 3

    228. 660 ønsker me oss. Håpe på å vinne så me kunne få lov å søle med vatn på terrassen å på badet❤️

    229. Modell 660 er midt i blinken for vår familie med både små og store barn! ?

    230. Jeg vil gjerne ha den til 449 kr. Det står ikke nummer på den. Hadde vært perfekt for min aktive 3 åring når vi er på stranda. Han er høyt og lavt og alle veier. Har han noe å konsentrere seg om, sitter han mer i ro ved vannkanten ? Og han elsker å leke med vann!

    231. Kusinene-vegg-i-vegg på 2,5 år ønsker seg veldig modell 660 ♡ og jeg er sikker på at hvis vi er så heldig å vinne hadde den blitt brukt av både små og store.

    232. jeg ønsker meg 660 til ungeflokken vår 🙂 det er nok ikke bare de minste som ville syns det var moro 😀

    233. Ååå det hadde vært så morsomt å vinne ? Jeg tror lillemor hadde Elsket denne! ? vi/hun ønsker seg Modell 640 ? *krysser fingrene*

    234. Jeg vet at både bonussønnen på 5 1/2 og sønnen på 15 mnd hadde blitt veldig glad for en slik bærbar med lås! 🙂 Dette hadde vært ypperlig, for de begge elsker vann, båter og i tillegg kunne de lekt sammen med hverandre! <3 Håper virkelig jeg vinner, hadde vært en perfekt start på sommeren! <3

    235. Med en sønn på 2 år, barnebarn på 1 år og ei jente som melder sin ankomst når som helst så hadde det vert supert med modell 660 🙂

    236. Jeg kommenterte først på noen andres tråd da jeg trykket feil. Så ikke at jeg måtte helt ned. Kan dere slette den første jeg la inn?

      Ønsker gjerne modell 660 som ser gøy ut for både store og små ⛵ ☺

    237. Vil gjerne vinne modell 660 til mine to vannelskende barn! Hadde vært kjekt for dem å ha noe ekstra å holde på med i sommer, siden vi bare må være hjemme i år.. Litt dårlig samvittighet for det, men sånn er det bare. Hadde vært evig takknemlig!

    238. Jeg hadde satt stor pris på om jeg kunne vinne moddel 660, til barna mine. Vi skal flytte, så dette hadde passet perfekt 🙂

    239. Ønsker oss den med kran og lastebil – til en gutt på snart 3 som elske vann og alt som har med det å gjøre?

    240. Ønsker oss veldig modell 660 til ungene våre på snart 4 år, 2 år og 4,5 mnd!! ☺

    241. aller helst 660, -siden den nesten kommer med “minst 5 minutter i fred i sola -garanti” 🙂
      Men egentlig tror jeg alle modellene kan bidra til det. Utrolig fine leker, som stimulerer til både egenlek og samlek ??? Ser gøy ut!

    242. Vil gjerne vinne Amfie World til mine to små gutter på 2 og 4. Yngstemann fyllet snart 3, vi skal flytte inn i nytt hus i sommer og denne ville passet perfekt som bursdags-/innflyttingsgave ☺

    243. Det så utrolig gøy ut! En sånn hadde vært midt i blinken for mine to på 2 og 4. Aquaplay store kanalsystem amfi world så kjekk it ?

    244. Vi ( les jeg og ungene) ønsker oss en 660 😀 gøøøøy med vannleker 🙂

    245. Har i dag avsluttet 3års utdanning og kunne tenkt meg å gitt en slik i gave til mine barn som har holdt ut med mamma som student. Modell 660 er aktuell da den gir barna litt rom. Fint at de ikke må sitte oppå hverandre 🙂

    246. Hei. Ønsker å vinne” sitte i fred”- garanti. 🙂 gjerne 660 til barna på 7, 6 og 2 år.

    247. Å her elsker de å leke med vann. Plager hele året rundt. Denne hadde vært perfekt til balkongen da vi ikke har hus enda. Bianca på 4 og Nova på 3 hadde blitt elleville med slik en. Vi hadde blitt glad for en modell 607 ????

    248. Modell 660 hadde vært kjekt å ha for store og små her i huset?. Tippa naboungan som ofte leike seg her også hadde syntes det ha vore topp ?

    249. modell 660 hadde vært kjempegøy å vinne! Da hadde barna mine på 3 og 5 år blitt superglade! (Også ser den såpass stor ut at de ikke hadde kranglet om plassen?)

    250. Prøver oss på vinnerlykke? Modell 660 ønskes av 8 åringen og 4 åringene??

    251. Jeg håper vi vinner en amfie world modell til min sønn som elsker og leke med vann:-)

    252. vinner gjerne modell 660 tiø de to gutta her hjemme! Tror de hadde elsket å sitte ute i solen å leke med den!!

    253. Modell 660 hadde vært topp, men hvilken spiller egentlig ingen rolle, men en ønsker vi oss. Kan ikke uttrykke nok hvor mye gyll gutten på 2 elsker vann og alt som har med det å gjøre, så denne hadde vært ypperlig 🙂

    254. Ønsker oss veldig AquaPlay kanalsystem m/kran og lastebil til våre to gutter. Ser ut som en kjempe gøy sommerleke for hele familien ?

    255. Hadde satt pris på et med litt størrelse siden vi stadig har mange barn i hagen med snuppa vår ? amfi world eller 660

    256. Sett 660 villr vært supert for tvillingene som elsker lek med vann!!! 🙂

    257. Jeg ønsker å vinneAquaPlay stort kanalsystem, modell 660 til datteren min =)

    258. jaaaa 🙂 vil vinne 660 modell til mine to gutter 🙂 de hadde kost seg veldig med det 🙂

    259. Mine tre gutter hadde elskt dette, ønsker seg Amfi world eller 660, passer best med et større for tre gutter!;)

    260. Ja takk, veldig gjerne! ? Denne hadde vært midt i blinken for gullgutta mine på 7 og 1 år ?

    261. Ønsker mer enn gjerne og vinne
      Modell 660 til mine barn! Som veldig mange andre eeeelsker de jo og leke med vann ?

    262. Liam som blir 3 år 18 juni ønsker seg model 640. Da tror jeg storesøster også hadde fått blitt med å leke 🙂 tvi tvi. De så jo supre ut 🙂

    263. Mine jenter på 3 og 6 elsker å leke med vann! Vi ønsker oss veldig gjerne modell 660 til terrassen! Da hadde vi virkelig kost oos masse sommer og utover høsten!

    264. Asgaut på 2,5 år og storebror Rasmus på 7 år ønsker seg veldig kanalsystem 660.

    265. Hei! Vi ønsker oss veldig den største (selvfølgelig) 🙂 AquaPlay stort kanalsystem, modell 660. Den hadde blitt utrolig populær her også. Rart og morsomt det der, at alle unger er så glade i å leke med vann.

    266. Hei? Vi ønsker oss veldig gjerne modellen Amfie World til gutten som blir 3 år 17.juli?? Krysser fingrene for at han kan få tidenes bursdagsgave??

    267. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg modell 660 til sønnen min på 6 og datteren min på 3 <3

    268. Vi ønsker oss Aquaplay modell 660 til 4 barn (1-37 år) 🙂 Krysser fingrene for at vi vinner ellers blir det til å ønske seg det i bursdagsgave for en av de store barna 🙂

    269. Ønsker meg AquaPlay bærbart kanalsystem, modell 607 til min lille frøken 🙂

    270. Modell 628 hadde vært super for min sønn på akkurat fylte 2 år ☺ han, som alle andre barn elsker å leke med vann!

    271. Modell 628 hadde vært flott! Kjekt for mine tre barn + alle barna i gata 😉

    272. Ønsker oss veldig gjerne en modell 660 🙂 Hilsen Adele 3 år og Live 1 år som elsker å leke med vann 😀

    273. Skulle så gjerne vunnet modell 630! Ble i vinter bestemor for første gang, og det hadde vært helt supert å ha en slik en som barnebarnet kunne leke seg med i sommerene som kommer!!

    274. model 660 hadde vært kjæmpe fint til tantebarne mitt som blir 3 år den 18juni?

    275. AquaPlay stort kanalsystem, modell 660
      hadde vært midt i blinken til storesøster og lillebror!!

      Og her på NordVestlandet trenger vi ikke engang å hente vann for å fylle det opp,
      for her kommer det fluuuuust fra oven!!!

    276. Elsker vann! Og det har vi masse av her i Bergen! Mangler bare modell 660!

    277. Modell 660 hadde vært midt i blinken til gjengen her. Denne står faktisk på ønskelisten her i huset 🙂

    278. Mitt kjære barnebarn ønsker seg veldig Aquaplay stort kanalsystem modell 660 ❤️

    279. vi vil gjerne vinne AquaPlay stort kanalsystem, modell 660 til våre tre vannglade gutter. Da kanskje mor rekker en strekk på solsenga til og med *klappe*

    280. mine to hærlige med lopper i blodet holder meg aktiv til alle døgnet tider og en leke som garanterer mer enn 2 min soltid må være helt genial! Vi ønsker oss model 660..

    281. Ønsker oss Aquaplay Stort kanalsystem waterworld til jenta vår som elsker vannleker! Også har ho bursdag snart ?

    282. Ønsker meg model 660 til mine gutter og alle naboungene! Kanskje det kan spre litt sommerfølelse i en ellers regntung og kald Bergens sommer…

    283. Barna ønsker seg veldig modell 660. Den ser jo kjempemorsom ut både for store og små 🙂

    284. Ønsker mod 650 til mine jenter, super gøy for både de og besøkende:)

    285. Modell 660 hadde nok falt i smak hos både store og små i hele nabolaget 🙂

    286. Vi vil veldig gjerne vinne AquaPlay bærbart kanalsystem, modell 607 til barna våre 🙂

    287. En sånn leke har stått på ønskelisten her i huset lenge. Mine to barn hadde vært i himlen om de hadde vunnet Amfi Word modellen.

    288. Våre 3 ønsker seg 660. Disse virker kjempe gøye, og hadde nok blitt godt tatt i mot her i hus 🙂

    289. Vi ønsker oss modellen 660, sikkert praktisk med ett ganske stort sett om alle tre skal leke sammen uten for mye krangling 😛

    290. Vi får endelig platting og hage om noen uker, så hadde vært perfekt med en aquaplay med kran og lastebil ?Fint om gutta hadde hatt noe moro å leke med i mens vi maler ?

    291. Ønsker oss gjerne modell 660 som ser gøy ut for både store og små ⛵☺

    292. Ønsker meg model 660 til sønnen min 🙂
      Han elsker å holde på med vann 🙂

    293. Åååå!!! 660-modellen!!! Guttaboyz på 2 og 4,5 år er fullstendig vanngale! Hadde vore gull for dei!!!

    294. Vi ønsker oss så veldig å vinne en slik. Det hadde vært en flott gave til mine to jenter. Spesielt med bursdag neste mnd. Og de er veldig facinert av og elsker vann lek ?

    295. AquaPlay bærbart kanalsystem, modell 607 hadde vært fint til jentene 🙂

    296. Ønsker AquaPlay stort kanalsystem Amfie World
      Modell 650 🙂
      Det hadde vært stas for mine på 4, 5 og 6 år, og også nabobarn 🙂

    297. Hadde vært supert med en 660 til de 4 ungene våre. 2 og 5 åringen har bursdag i sommer, hadde sikkert vært moro i selskap ute om været er ok?

    298. jeg ønsker å vinne en 660 til lillegullet som snart blir 2år, det hadde vert en drøm for henne som elsker vannaktiviteter?

    299. Våre to barn hadde blitt helt i ekstase hvis aquaplay 660 hadde blitt deres!???? Vannlek er det store her i huset for øyeblikket???

    300. Kjempefin konkurranse! Håper på å vinne modell 660 til mine to barn 🙂

    301. Guttene mine (4 og 7 år) (og jeg på 33 år) hadde elsket dette! Vi har veldig lyst på modell 660 ?

    302. hei,jeg har deltatt flere ganger men har hatt dårlig vinnerlykke..håper vi vinner som er stor familie med 9 barn inkl med mine to barn 🙂 660 hadde vært supert å vinne,men bare at barna har noe å kose seg med så spiller det ingen rolle hvilket model det er 🙂 følger dere på facebook 🙂 krysser fingerene for å håpe jeg vinner

    303. Modell 660 🙂 Jenta vår kobler skikkelig av når hun leker og koser seg med vann, så aquaplay hadde nok vært midt i blinken!

    304. Vi har ikke plass til trampoline eller svømmebasseng…men dette har vi plass til ? Har 3 gutter på 5 år som ønsker seg veldig modell 660. De har faktisk allerede begynt å spare. Men det går nok minst hele sommeren for å spare kok til dette. Tenke for en overraskelse å få det i stedet. Så kan de heller spare til flere deler ???

    305. Ønsker dette til mine barnebarn. AquaPlay bærbart kanalsystem, modell 607
      Likt & delt 🙂

    306. aquaplay-stort-kanalsystem,-modell-660 hadde vært perfekt sommermoro for mine 2 på 4 og 3 år❤️❤️

    307. Modell 660 hadde vært midt i blinkende til mitt barnebarn på 3 år

    308. Vil gjerne vinne sett 660 til mine 4 barn på 5, 10, 12 og 14 år 🙂 Trur alle ville kose seg med det 🙂

    309. Mine to frøkner på 3 og 6 år elsker vann, skulle gjerne vunnet modell 660 til dem 🙂

    310. Hei ? Må vel ønske oss 660. Vi har to små, men regner med at Pappa her i huset kommer til å være like ivrig, så det er lurt å ha plass nok til han også. For jeg vet nok hvem som må vente hvis det ikke skulle være plass til alle ? (ikke Pappan iallefall)
      Likt og delt ?

    311. Helt sikker på at mine tre jenter kan få mye tid til å gå med denne – ønsker oss veldig modell 660 ???

    312. Modell 660 til mine to gutter på snart 5 år og 2 år. De elsker å søle med vann! Kan tenke meg at veslejenta vår kommer etter etterhvert også 😉

    313. Modell 660 hadde vært kjekt å vunnet! Så hadde vi hatt noe kjekt å gjøre på uti i denne regnsommeren..

    314. Modell 640!
      Hadde vært fanatstisk! Husker sjølv kor stor glede eg søskena hadde av lignende når vi var små, trur gutane mine vil elske det!!

    315. Jenta mi på 3 år vil vinne ? det hadde vært perfekt!! Hun ønsker seg modell 660?

    316. Om vi vinner, så såg mod 660 veeeeeldig gøy ut ? tenker det hadde vært gøy både for han på 3 år og hun på 8 ?

    317. AquaPlay stort kanalsystem, modell 660, hadde passet perfekt her hjemme?????

    318. wow! Modell 660 hadde vært utrolig gøy å overrasket barna med! Her tror jeg både lillesøster og storebror kunne holdt på i timesvis!!?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg