Vinn vårt juletre (vi har trukket vinnere)

Vi har juletreet vårt oppe hele desember. Noe vi opplever å få vanvittig mye reaksjoner og kommentarer på.
Tenk at et juletre kan engasjere så mye.

Hos oss er det derimot ingen tvil, det er klart vi skal nye juletreet vårt hele desember.
Lysene gir stua en ekstra stemning og det å kunne kaste et blikk på treet og alle de unike ornamentene rett som det er varmer hjerte.

Ja for det gjør faktisk det, juletreet vårt, det varmer hjerte mitt.
På henger det mye mye kjærlighet.

Juletrepynt fra alle vi er glade i, som bringer videre tradisjoner, minner oss på ting som har hendt, steder vi har vært. Slik som denne kulen som vi har fått av min mann etter vi giftet oss.

og diamanthjerte fra en god venninne

 

Og ikke minst mange kuler fra steder vi har vært i verden.
Denne, fra et unikt møte et vakkert sted i Norge

Slik som denne fra Tyrkia,

 

Også har du julekulene som man med en gang skjønner hvem har plukket ut.

At Elsa er Matilde sin er ikke så vanskelig å skjønne

Eller at denne er Eldstegutten sin.

Og at denne er mannen sin

og min absolutte favoritt disneykarakter

Og selvsagt de mest verdifulle

Også har du de unike

 

Er det rart jeg, vi er så uendelig glad i juletreet vårt?
Ikke bare det som er på, men også selve treet. Ja for det samme treet dukker opp igjen og igjen.
Vi har selvsagt ikke ekte tre når det står så lenge.

Vårt tre er ifra elisesverden.no og av merket Victoria. Jeg kan ikke få anbefalt det nok.
Det aller beste, sånn bortsett fra at det er MAGISK fint, er at det er inkludert lys.

OMG så undervurdert det er, ingen ledningstrøbbel, perfekt fordelt lys og mye enklere å sette opp og ikke minst rydde ned.

Mange har spurt meg om treet, og pga interessen har jeg godsnakket litt med Elisesverden.no
Og tror du jammen ikke de slår på stortromma og GIR BORT et drømmejuletre til en av dere.

Ta en tur innom elisesverden.no, finn ditt favoritt tre og fortell meg i kommentarfeltet hvilket du ønsker å vinne. Og du, jeg har også en liten livesending på facebook lørdag rundt kl 20.30..deltar du på den også har du dobbel vinnersjanse.

VINNEREN ER TRUKKET:
Hilde Espejord
Send oss en epost til [email protected] !
GRATULERE!

760 kommentarer

Siste innlegg