Vinneren av Trendsales.no er trukket

I begynnelsen av september fortalte jeg dere om fantastiske trendsales.no

Et nettsted hvor du kan gjøre masse kupp på klær og utstyr til både liten og stor, og ikke minst kanskje tjene en liten slant på det småtrollene har vokst ut av.

Skjermbilde 2015-09-04 kl. 09.43.42

I samarbeid med trendsales.no ville vi dele ut gavekort verdi hele 1500 kr til to av dere.
Jeg og Maria Skappel har trukket vinnerene som har fått litt ekstra i shoppelommeboka nå før jul

Vi gratulerer:

Maren Bore og Regina Bugjerde

Dere vil bli kontaktet for utlevering av gavekort verdi 1500 kr hos trendsales.no

Vil du også teste tjenesten? Det er enkelt og ikke mins gratis å registrere seg 🙂
Trykk HER for å opprette konto

Skjermbilde 2015-09-04 kl. 09.51.16

1 kommentar
    1. Ååååååh, nå ble jeg glad gitt!! Gleder meg til de tar kontakt, og gleder meg til å shoppe! Jeg elsker Trendsales 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg