Vinnertirsdag

Vi har hatt mange spennnede konkurranser gående, og har fortatt trekning på disse.
Ser du navnet ditt her?
Send oss en epost til [email protected] med navn, hva du har vunnet og adresse 🙂
gavekortcollage

Denne premien kommer fra oss i Idebankheimen til dere. En takk for at dere er så engasjerte og bidrar så mye til siden.

Vinneren av gavekort i valgfri nettbutikk er:

Nina Kristiansen

 
 
 
buggyboardkonk

Søskebrett fra Norske Servicesystemer har vi også trukket ut.

Vinneren av BuggyBoard ble

Agathe Murati Bæck

 
 
 

kidconceptVinneren av valgfritt produkt fra KidsConcept fra mimmis.no ble

Anita Eek Olsen

 
 
 
nfotokonkurranser

Gavekort fra Nfoto.no gikk til:

Nadja Marie Nilsen

 
 

LOBCOLLAGEVinneren av lights Out Blinds ble

Malin Tollefsen.

 
 
 
Tusen takk for deres engasjement rundt konkurransene våre! Følg med, nye spennende konkurranser er rett rundt hjørnet 😉
Trykk LIKE dersom dere ønsker dere flere konkurranser hos oss !
 
 

1 kommentar
    1. Hei Nina! 🙂
      Så flott at jeg vant! Ble super glad 🙂
      Men jeg får ikke sendt Mail! Får vist bare feil melding når jeg sender den!
      Så lurte på om du kan kontakte meg på Facebook? Eller sende meg en Mail?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg