Yttertøy, ulltøy, hverdagstøy og pentøy – 20% på ALT!

//annonse
Midt i oktober alt folkens.. hæ? tenk det.
Om 10 små uker snur sola!
Høsten er godt i gang, og jeg ELSKER fargene som er ute nå.
Vi har til og med kjent litt på minusgradene og vet godt at winter is coming.
Og det er nettopp det som var fokuset mitt nå som jeg fylte kurven hos knertenogkaroline.no .
Som de fleste av dere vet så deler jeg ut en månedlig rabattkode i denne herlige butikken.
Og akkurat nå er det jammen meg 20% på absolutt HELE nettbutikken.
Nyheter, yttertøy,ull, hverdags og pent.
Tøy til liten og tøy til de litt større.
Kurven min denne gangen ble fylt med litt ymse.
Oda får seg ny vinterdress, andre får påfyll i form av jakker, bukser og litt votter og luer.

 
Må tipse om vottene til nameit, som er KNALL gode og har en meget god pris, og med 20% blir den jo enda bedre 😉

Og litt deilig hverdagstøy og ull til skole og barnehage.

Rabattkoden du skriver inn i handlekurven er Ninaokt20 og da får du altså 20% rabatt på absolutt alt!
HER finner du nettbutikken og rabattkoden fungerer til fredag 19.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg