10 favoritter med 20% rabattkode

//annonse

Det er hektiske dager nå, mye skjer som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om.
Og vips så er det jammen jul også.

Rett som det er får jeg det samme spørsmålet i innboksen.
Hva er dine favoritt “must haves” som småbarnsmor.

Og det varierer litt, barna er jo i ulike faser.
Men slik det er nå, føler jeg vi dekker alle..
Vi har baby, toddler, småtroll, pretten og tenåringer.

Men småbarnsmor har jeg vært i 13 år.
og har uten tvil fått meg noen favoritter, noen ting jeg ikke kunne klart meg uten.
og har utviklet en aldri så liten topp 10, slik det er akkurat nå.

Og som bonus til deg som leser, bruker du koden smabarn20 får du jamme meg 20% på de og ALT annet hos mimmis (med noen få unntak)

la oss sette i gang:

 

  1. Cody
    Denne herlige karen har jeg snakket mye om av en grunn.
    Han hjalp oss noe ekstremt når Daniel slet med å finne roen. Vi hadde prøvd stjerneprosjektor men siden stjernene stod stille var det ikke spennende nok. Cody lagrer et lite søvndyssende show, med et søvnprogram. Behagelige lyder og beroligende lys.
  2. Easygrow vinterpose
    Dere som har fulgt meg en stund vet at det er ingenting som kan slå easygrow for min del.
    Og vinterposene er absolutt en favoritt,. ingen gjennomgående sømmer, vindtett og vannavvisende. Forlengbare og gode og varme.
  3. Easygrow muffer
    Og mens vi er inne på easygrow. Altså, jeg må innrømme jeg rynket på nesa første gang jeg hørte om disse.
    Tenkte at dette var et produktet som var på “produkt du ikke visste du trengte” lista. men jammen tok jeg feil.
    Jeg ELSKER muffene, og er avhengig av de. Spesielt når man triller baby, toddler og må inn og ut av vogna for å dytte smokk, servere, juster, kose, dulle, dille og dalle. Muffene er vindtette, vandavisende og gode og varme.
    Jeg bruker ikke votter lengre når jeg triller, disse er varme nok og så mye mer praktisk.
  4. Neonate babycall
    Neonate babycall er og blir vår favoritt.
    Norsk utviklet babycall som tåler å bli brukt. Både voksen og barn enheten er oppladbar og holder leeeeenge.
    Krystallklar lyd, enkel i bruk og til å stole på.
  5. Peisgrind
    Jepp, its that time of year. Jeg må innrømme jeg har totalt angst for brannskader, og selv om mine barn er forsiktige soldater som sjeldent tar en sjanse vet jeg at uhellet plutselig kan være der.  Vi har alltid hatt sort, men har kjøpt hvit denne gangen og føler den spiser mindre av rommet.
  6. stellevesken
    Jeg har prøvd mange stellevesker, alt for mange. Og har uten tvil erfart at er det noe du får igjen for å putte i litt penger, er det stellevesken /sekken. Stellesekk er nok mannen sin favoritt og vi har brukt det lenge men jeg har savnet en stelle veske. En som henger litt finere på vogna og som det er litt lettere å organisere i.Og jeg har falt pladask for Isoki. Myk og god, med masse store rom og lommer. En stelleveske som har med alt du trenger, stelleunderlag, ekstra flaske oppbevaring med isolasjon og en liten veske til mammas stuff.
  7. Dualfix
    Dette sete har vi brukt lenge. Et meget godt sete opp til 18 kilo. Med isofix og masse muligheter for justering. Sete kan snurres for enklere inn og ut av sete, enkelt å justere i hvilestilling og du kan dersom nødvendig snu sete.
  8. TFK mono
    Altså, her kommer ord for kort, har skrevet et eget innlegg til denne vogna. men makan til trillekomfort skal du lete lenge etter.
  9. Wow cup
    Praktisk, enkel, genial og robust. Vi ha brukt denne koppen i mange mange år. Og den er vår absolutt favoritt.
  10. Badestol.
    Denne gjør hverdagen enklere uten tvil, dette er en badestol baby kan ligge i mens den bader. Det betyr ikke at  babyen kan ligge uten oppsyn, men at du har to armer fri til å vaske mellom alle valker osv 🙂

Husk rabattkoden smabarn20 og happy shopping 😀

2 kommentarer
    1. Ser man lysshowet til cody hvis det er litt lys i rommet, eller må det være helt mørkt?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg