Disney – vi ber deg, gi oss frost 2 nå!

Feberen har vart i mange år her i huset, sammenhengde og eviglang feber.

Som har smittet, fra den ene til den andre, og når du først har fått den, så sitter den… hardt.
Faktisk tror jeg den er umulig å bli kvitt.

Jeg snakker ikke om influensa, eller omgangssyke.

jeg snakker om

Frostfeberen.

Den har vart  her i huset siden 2013, og gått i arv og på omgang.

Jeg har mistet telling på hvor mange ganger let it go har gått her i huset,
Vi har variert, for egen psykisk helse, i språk og sanger.

Blir du med å lage snømann.
Love is an open dor

I sooooommmmmmeeer.

Filmen har reddet mang en tidlig morgen, sykdomsrunde og lang søndag.

Helt ærlig, vet jeg ofte ikke hva jeg skulle gjort, uten Elsa og Anna, og fantastiske, herlige, omsorgsfulle  Olaf.

Også, akkurat i grevens tid, når filmen begynte å bli tynnslitt (til tross for at den er digital), og sangene begynte å gi meg små symptomer på halsbrann og migrene og Elsa kostymet knapt hang sammen.

Ja da reddet du oss igjen Disney.

Frost 2 kom,
endelig, velkomment og veldig veldig etterlengtet.

Jeg må innrømme, jeg satt der i salen og felte noen tårer før filmen hadde begynt.
Du aner ikke, hvor godt det var med et gjensyn av de kjente karakterene, men i ny drakt og med ny historie.

Vi fylte kinosalen med våre soldater, hadde nedtelling til premieren.
Sommerfugler i magen og store øyne på alle mann.

endelig!

Det føles ut som en evighet siden vi satt der, i kinosalen, samlet sammen med den fineste illustrerte familien vi vet om.

Og nå er savnet stort.
Veldig.

Faktisk enormt.. iallafall nå.

I går skjedde det, i over 14 dager skal vi være sammen.
Alle sammen, innestengt så mye som mulig, for å hindre et grusomt virus å spre seg.

Og vi skal gjøre så godt vi kan med å holde oss for oss selv, samtidig som vi skal holde oss samlet, rent psykisk.

Derfor, kjære disney, ber vi deg.
Så inderlig, dypt og ekte.

SLIPP frost2 NÅ.

Redd oss, med noen timer eller fem(ten) med underholdning på de lengste dagene.
Samle oss for en hyggestund, gi oss et lysglimt.

Gi oss frost2.

Jeg vet jeg vet, mai 25 er datoen,
Men gjør et unntak, for oss slitne småbarnsforeldre som gjør en innsats for samfunnet.

Vi trenger

Anna, Elsa, Olaf, Kristoffer og Svein.

Enig?
Skriv under i kommentarfeltet under her og deeeeel innlegget så kanskje Disney ser vår bønn.

561 kommentarer

Siste innlegg