Vinn ett års abonnement med Netflix!

 

Barna våre ser ikke på tv.

Eller rettere sagt, Barna våre KAN ikke å se på tv.

 

Det gikk opp for meg i det vi reiser på hyttetur, legger alt av nettbrett og pc hjemme og en herlig liten tvskjerm venter oss.

Ikkee deeeeeen, ikkee deeeeen mamma.

Suppetiiooooo, suuppetiiiiooo mamaaaa..

(supertrion om noen skulle lure)

Nå er det ikke slik som i gamle dager nei..når vi satt å vente på de fem minuttene med barnetv som kom i god morgen Norge rett før vi måtte tusle på skolen, eller barnetv som begynte kl 18.00.

Nei for nå er slikt at de ser det de vil se, når de vil se det.

Så som du skjønner ser de på TV, men ikke slik jeg en gang gjorde, ja for om jeg tenker meg om, innser jeg jo at jeg også er slik. Jeg ser knapt direktesendt tv, enten er det tatt opp, eller så er det streaming.

Hele familien bruker Netflix aktivt, vi digger netflix,spesielt på de tidlige morgenene hvor vi gjerne skulle ha sovet piiitelitt til.

Screenshot 2014-10-10 09.02.27

Barna digger at de kan få se på det de vil når de vil, vi digger at de kan få se på det de vil når VI vil og ikke minst den gode underholdningen for oss når barna er i seng.

 

Som en del av Netflix streamteam får vi gleden av å sette i gang en superduper konkurranse. Vi deler ut hele 3 årsabonnement!
Et på bloggen, et på vår facebookside og et på instagram.

Du kan delta på alle arenaer og triple vinnermulighetene. Det forskjellig måter å delta på alle tre.
Men kriteriene er i utgangspunktet enkle, for å delta på bloggen må du selv ha blogg, for å delta på instagram må du ha konto der og for å delta på facebook må du ha konto der.

 

Slik kan du vinne på bloggen:


collage3

 

 

[inlinkz_linkup id=455240 mode=1]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg